עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

באילו מקרים ישנה התנגדות לצו קיום צוואה?

צוות האתר

התנגדות לצו קיום צוואה היא פעולה משפטית שבה אדם מערער על תוקפן של צוואה או על תהליך ביצועה בבית המשפט. התנגדות זו מוגשת בדרך כלל לאחר מתן צו קיום צוואה אך לפני שהעיזבון נוהל במלואו. המטרה היא לעצור או לשנות את קיום הצוואה על בסיס עילות מסוימות, להבטיח שחלוקת העיזבון תואמת את כוונותיו האמיתיות של המנוח ותעמוד בסטנדרטים המשפטיים.

העילות להתנגדויות מסוג זה עשויות להשתנות, אך לרוב כוללות חששות לגבי יכולתו הנפשית של המוריש בעת כתיבת הצוואה, טענות להשפעה או כפייה בלתי הולמת, חשדות למרמה או זיוף, או טענות שהצוואה אינה עומדת בפורמליות המשפטיות. המתמודדים עשויים גם לטעון שהצוואה מיושנת ואינה משקפת את רצונותיו הסופיים של המוריש או שעורך הצוואה אינו כשיר למלא את תפקידם ביעילות וללא משוא פנים.

איש מקצוע ניטרלי המאפשר משא ומתן בין זוגות

מגשר גירושין הוא איש מקצוע צד ג' ניטרלי המאפשר משא ומתן בין זוגות המבקשים להתגרש. תפקידו העיקרי של מגשר גירושין הוא לסייע לבני הזוג להגיע להסכמה הדדית בהיבטים שונים של גירושיהם, לרבות חלוקת נכסים, משמורת ילדים, זכויות ראייה, מזונות בני זוג ועניינים רלוונטיים נוספים. בניגוד להליך משפטי מסורתי, הגישור הוא בדרך כלל פחות יריב ויותר שיתופי, תוך התמקדות במציאת פתרונות מקובלים על שני הצדדים.

מומחיותו של המגשר טמונה בתקשורת יעילה ובפתרון סכסוכים. הם יוצרים סביבה בטוחה ומובנית שבה שני הצדדים יכולים להביע את צרכיהם ודאגותיהם בגלוי. המגשר מנחה את הדיון, מסייע בזיהוי הבעיות הבסיסיות ומעודד את בני הזוג לבחון פתרונות מעשיים והוגנים. תהליך זה מאפשר גמישות ויצירתיות רבה יותר בפתרון סכסוכים, בניגוד לתוצאות הנוקשות יותר שעלולות לנבוע מהליכי בית המשפט.

גישור גירושין מועדף לרוב בשל יתרונותיו הרבים. בדרך כלל זה משתלם ומהיר יותר מאשר פנייה לבית המשפט. מכיוון שהתהליך הוא שיתופי, הוא יכול להוביל פחות עוינות בין הצדדים, מה שמועיל במיוחד כאשר ילדים מעורבים. הגישור גם מספק לבני הזוג שליטה רבה יותר על ההסכם הסופי, שכן הם מעורבים ישירות ביצירת התנאים, במקום ששופט יחליט עבורם. למידע נוסף במספר הטלפון: 053-3560036

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן