עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

עורך דין התנגדות לצוואה המאם חליאל

צוות האתר

בשנים האחרונות הרבה מאד אנשים מבינים כמה חשוב לערוך צוואה ולהפקיד אותה כחוק, זאת על מנת למנוע מחלוקות וסכסוכים בין היורשים לאחר יום הפטירה. אין מדובר בפעולה השמורה רק לאנשים בגיל השלישי, שכן לא חסרים אסונות שעלולים לגבות חיים מדי יום ובכל גיל. הפקדת צוואה אמנם יכולה לחסוך ריבים או ויכוחים אך עדיין יש אפשרות לפנות אל עורך דין התנגדות לצוואה ולנסות להטיל דופי באופן עריכת הצוואה או בתוכן שלה מבחינת חלוקת העיזבון ליורשים. חשוב לדעת שביטול צוואה הוא עניין משפטי משמעותי שלא תמיד מצליחים להגיע אליו אבל עורך הדין הוא הכתובת לבחון את זה לעומק.

מתי פונים אל עורך דין התנגדות לצוואה?

אחרי מותו של אדם יכולים קרובי המשפחה שלו לפנות אל רשם הצוואות ולבקש לקיים את הצוואה שלו. לאחר פרסום תוכן הצוואה יש פרק זמן קצר שבמהלכו ניתן להגיש התנגדויות לקיום הצוואה. רק עורך דין התנגדות לצוואה יכול לעשות את זה ולכן חשוב מאד להזדרז ולפנות אליו כמה שיותר מהר. השיקולים צריכים להיות ענייניים ומשכנעים מאד על מנת שבית המשפט בכלל יתייחס להתנגדות ויבחן אותה לעומק. עורך דין שמתמחה בתחום של צוואות וירושות ויש לו ניסיון בתהליכים אלה יוכל לבחון את המקרה לעומק ולעדכן את הלקוח שלו האם יש כאן סיכוי לכך שבית המשפט אכן יעכב את קיום הצוואה.

ההתייחסות המשפטית לצוואות

כאמור – בית המשפט לא ממהר לאפשר התנגדויות לצוואה ולשם כך יש לא מעט קמפיינים חברתיים שהמטרה שלהם היא לעודד אנשים לערוך צוואות וגם לדעת איך לעשות את זה נכון, בעדיפות בליווי צמוד של עורך דין שמתמחה בתחום זה. עורך דין התנגדות לצוואה שפונים אליו יבחן לעומק את הצוואה המדוברת, יבדוק באיזו דרך היא נערכה והופקדה, יקרא בעיון את התוכן שלה ולפי כל אלה יקבע האם יש סיכוי שההתנגדות תתקבל.

עורכי דין ונוטריון חליחל, פינגרהוט ושות' עוסקים מעל 25 שנה בתחומי הצוואות, הירושות ודיני המשפחה ומומלץ לפנות לקבלת ייעוץ פרטני מקצועי. לתיאום פגישה 04-6925187 053-2257044

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן