עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

עורך דין הטרדה מינית עם ניסיון רלוונטי נרחב

צוות האתר

בעבר, מה שמוגדר כיום כהטרדה מינית נתפש כמעשה שובבות לכל היותר. הזמנים השתנו, גם מבחינת הנורמות החברתיות ובוודאי שמבחינת ספר החוקים של מדינת ישראל. גם מבחינת החוק וגם מבחינת עורך דין הטרדה מינית מוגדרת בחוק ייעודי למטרה זו משנת 1998 – החוק למניעת הטרדה מינית. יחד עם זאת גם בימינו ישנה כמובן חשיבות לנסיבות, ולכן בכל מקרה כזה מומלץ לפנות מיד לעורך דין מיומן. המלצה זו תקפה גם למי שחשוד בהטרדה מינית וגם למי שנפגעה או נפגע כתוצאה מכך. עו"ד אלון שליכטר צבר ניסיון רלוונטי רב בנושא רגיש זה, ומציע שירות קשוב ומועיל במיוחד.

עורך דין הטרדה מינית – הגדרת העבירה בחוק

* התייחסות שיש בה מימד משפיל – כשהיא באה על רקע מיניות, מגדר או נטייה מינית.

* פרסום תוכן שמוגדר כבעל אופי מיני – 3 תנאים נוספים לקיומה של העבירה הם התמקדות במיניות, אי מתן הסכמה מצד מי שמופיע או מופיעה בתמונה או בסרט, וחשש כי הפרסום גורם לביזוי האדם. חשוב לציין שגם תכנים אחרים עלולים להיות בגדר הטרדה מינית.

* הצעות חוזרות – כשאדם מציע שוב ושוב הצעה בעלת אופי מיני, גם לאחר שברור לכל אדם סביר שהצד השני לא מעוניין בכך – זוהי הטרדה מינית. גם התייחסות בעלת אופי מיני שחוזרת על עצמה הינה הטרדה.

* הצעות מיניות כשיש יחסי מרות – במקרים שבהם מתקיימים יחסי מרות, או לחילופין יחסי תלות, גם בלי חזרתיות מדובר על הטרדה.

* חיוב אדם לבצע מעשה בעל אופי מיני – מתוך סחיטה שלו באיומים כאלה ואחרים.

להוציא את הצדק לאור – ברגישות ובנחישות

גם עבור עורך דין הטרדה מינית הינה תיק מורכב מטבעו. בהתאם השירות של עו"ד אלון שליכטר במקרים אלה ניתן הן ברגישות רבה מאוד והן בנחישות מרבית. כמו כן הוא מביא לידי ביטוי ניסיון עשיר ויכולת לגבש את האסטרטגיה המיטבית בהתאם למאפייני התיק. מומלץ להקדים ולפנות לייעוץ משפטי, על-מנת לא לבצע טעויות שעלולות לפגוע בסיכוי להוציא את הצדק לאור ולהגיע לתוצאות הרצויות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן