עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

להקל על האהובים עליכם לאחר לכתכם: כך תעשו זאת

צוות האתר

אף אחד לא אוהב לחשוב על כך שחייו יסתיימו בשלב כלשהו (ואנו מאחלים לכם כמובן לחיים ארוכים ומלאים), איך אין מנוס. בסופו של דבר רגע זה מגיע. ככל שתשלימו עם העניין וגם תסדירו דברים שמומלץ להסדיר כל עוד אתם במצב פיזי ומנטלי טוב, כך תוכלו להמשיך את חייכם ולהתמקד בחיים מלאים, בריאים ושמחים. נושא שמומלץ מאוד להסדיר הוא עניין הצוואה. כדאי מאוד לערוך צוואה בה תחליטו על פי שיקוליכם בלבד כיצד לחלק את רכושכם לאחר מותכם. כדי שצוואה תהיה ברורה, מקיפה ומפורטת יש לערוך אותה בליווי עורך דין לענייני צוואות אשר ינסח את הדברים היטב ויוודא שאין בצוואה כשלים טכניים.

לחלק את הירושה ללא סכסוכים: זה אפשרי

אם עריכת צוואה מעוררת אי נוחות, על אחת כמה וכמה חלוקת ירושה בין אחים אשר ההורה האהוב עליהם נפטר. מצבם הרגשי של אנשים לאחר מות אדם אהוב עליהם הוא מן הסתם לא בשיאו. הכל טעון ורגיש יותר. מעבר לכך, חלוקת הירושה כרוכה בתהליך לא קצר הכולל לא מעט בירוקרטיה. לכן, מומלץ מאוד לפנות לעורך דין המתמחה בירושות וצוואות שילווה את התהליך. הוא יסייע באופן משמעותי בין אם המנוח הותיר צוואה ובין אם לא. בשני המקרים עלולים לצוץ קשיים בחלוקה וישנם לא מעט דברים לטפל בהם כמו הגשת הבקשה לצו קיום צוואה או ירושה. גם לאחר שבקשה מתקבלת יכולות לצוץ התנגדויות. יתכן שיש צורך לטפל בדברים שונים הנוגעים לעיזבון כמו החזרת חובות שישנן למנוח. עורך דין שימונה בתור מנהל עיזבון יוכל להוריד מעל כתפיכם את הטיפול בנושא.

כל מה שחשוב לדעת על גירושין בהסכמה

גירושין הם מהלך מורכב בכל מקרה, איך שלא תעשו את הדברים ובכל טיב קשר בו תישארו לאחר שהכל מסתיים. עדיין, אפשר בהחלט להקל על עצמכם כל עוד הקשר ביניכם נשאר טוב יחסית והתקשורת תקינה. היום זוגות רבים מעדיפים להגיע אל הסכם גירושין בהסכמה באמצעות הליך גישור על פני דיונים בלתי נגמרים בבית המשפט. יותר מכך, גם כאשר מעוניינים בהסדרת הדברים במשפט, המדינה מחייבת אתכם קודם עבור הליך הידברות. הניסיון גם מראה שהגעה להסכם גירושין בהליך גישור היא אפשרית ומדובר על תהליך קצר הרבה יותר המאפשר לשני הצדדים לשמור על שליטה לגבי כל סעיף בהסכם. חשוב כמובן שאת התהליך יוביל עורך דין לענייני משפחה שהוא בעל ניסיון רב גם בגישור.

עו"ד קובי ישראל הוא עו"ד לענייני משפחה ומגשר. הוא מלווה כל לקוח במקצועיות רבה וגם ברגישות. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן