עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

התפקיד המכריע והמשמעותי של עורך דין פלילי

צוות האתר

עבירות מין הן בין העבירות הפליליות הרגישות והיותר שנויות במחלוקת. לעתים קרובות עבירות אלו כרוכות בנושאים רגשיים ומורכבים ביותר, הדורשים רמה ייחודית של מומחיות וניסיון בטיפול. בעיצומם של המקרים הקשים הללו, עורך דין חקירה במשטרה המתמחה בפשעי מין הוא בעל תפקיד חיוני בניווט ההליך המשפטי הסבוך. מאמר זה ידבר על חשיבותו של עורך דין לעבירות מין בחקירות משטרה ובדיונים לפני הגשת כתב אישום.

מיהו עורך דין פלילי המטפל בעבירות מין?

כאשר אדם מואשם בפשעי מין, המשטרה פותחת פעמים רבות בחקירה כדי לאסוף ראיות ולבנות תיק נגד החשוד. בשלב זה יש חשיבות מכרעת למעורבותו של עורך דין עבירות מין המתנהל גם כעורך דין חקירה משטרתי. לעורכי דין אלו בקיאות בחוקים ובתקנות הספציפיים החלים על מקרים אלו. תפקידו של עורך הדין במקרה זה מספק ארבעה פרמטריים קריטיים בתהליך:

  • ייעוץ משפטי

עורך דין לחקירות משטרה יכול ליידע את הנאשם על זכויותיו, להסביר על התהליך של שימוע לפני הגשת כתב אישום ולעדכן על ההשלכות האפשריות שלו ועל דרך הפעולה הטובה ביותר.

  • הגנה על זכויות הנאשם

במהלך החקירה יכול עורך הדין לוודא שהמשטרה לא תפר את זכויותיו החוקתיות של הנאשם, כגון חיפוש ותפיסה בלתי חוקיים, לכידה או הודאה בכפייה.

  • סקירת ראיות

עורך דין לחקירות משטרה יכול לבחון את הראיות הנגבות, לזהות חולשות בתיק של התביעה ולערער על כל ראיה שהושגה שלא כדין.

  • ניהול משא ומתן עם התובעים

במקרים מסוימים, ייתכן שעורך הדין יוכל לנהל משא ומתן עם התובעים כדי להפחית את האישומים או לבטל אותם במלואם, או בחלקם, לפני שהתיק יגיע לבית המשפט.

לא מתפשרים על מקצועיות ברמה גבוהה

תפקידו של עורך דין פלילי בכלל ובפרט עורך דין חקירות משטרתי המתמחה בעבירות מין הוא קריטי הן בשלבי החקירה והן בשלבי השימוע לפני הגשת כתב האישום. המומחיות וההכוונה יכולים להשפיע באופן משמעותי על תוצאות התיק, להבטיח שזכויותיו של הנאשם מוגנות ושההליך המשפטי הוגן.

אם אתם או אדם קרוב אליכם עומדים בפני האשמות בפשעי מין מומלץ להתייעץ עם עורך דין מנוסה בתחום עבירות מין כדי לקבל הנחיות להתנהלות בסיטואציה המורכבת והרגישה הזאת.

אתם לא לבד

עו"ד אייל אבולפיה הינו בוגר תואר שני במשפט הפלילי ובהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב. עו"ד אבולפיה הוא בעל ניסיון בתיקים מורכבים וגדולים והנו גם סגן יו"ר הוועדה לעניינים פליליים של לשכת עורכי הדין במחוז תל אביב, ואף חבר בוועדת המשטרה, ובוועדת החקיקה הפלילית של הלשכה.

למשרד עורכי דין אייל אבולפיה ניסיון משמעותי בפרקטיקה, המשרד עוסק בתיקי אלימות במשפחה, אלימות, פשיעה חמורה, עבירות סמים, עבירות מין, עבירות כלכליות ועבירות צווארון לבן וכל אלו מתחילת השמיע ועד לניהול ההליך בבתי המשפט וזאת עד לתוצאה המיטבית עבורכם. צרו קשר כבר עכשיו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן