עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

ביתנו הוא מבצרנו אבל לא תמיד שקט

צוות האתר

בית הוא המקום שבו אנחנו מצפים לחיות בשקט ובנוחות ולהסיר כמה שיותר מטרדים שונים שיפרו את השלווה, ולכן חשוב מאוד לטפח יחסים טובים עם השכנים באזור. אבל מה קורה כאשר יש שכנים שמתעקשים להפר את השלווה ולעבור על החוקים והמצופה מהם בכל חברה מתוקנת? בכל מקום כזה קיימת בדרך כלל הסלמה הדרגתית מהשלב הראשון שבו מסבים את תשומת הלב של השכנים להפרעה או מטרד שהם יוצרים, ומנסים לשכנע אותם בטוב שישנו ממנהגם. כאשר מהלך זה נכשל ומתחילה הידרדרות ביחסי השכנים, מומלץ מאוד לא לשתף פעולה עם השכנים שגורמים זאת משום שכל תגובה מצדכם עלולה לשחק נגדכם בבית המשפט. היגררות למלחמת שכנים גם עלולה לטרפד כל ניסיון לגשר ולפשר בין השכנים, משום שכעת המטענים הרגשיים מעכירים את האווירה. לכן, חשוב מאוד במקרה כזה לפנות לעזרת עורך דין לענייני סכסוך שכנים, לייעוץ ראשוני וניהול נכון של המאבק. בעזרתו תוכל לתעד בצורה חוקית ולנהל הליכים משפטיים וחוקיים שעשויים להניב לכם תוצאות הרבה יותר טובות וגם פיצויים כאשר זה נדרש. תומר טייכמן – משרד עו"ד מגשר ונוטריון מייצג כבר שנים רבות את לקוחותיו בתחום זה ומשיג להם את התוצאות המיטביות.

נכס מוכרים בעזרת עורך דין

רבים מדי נכוו במכירה או קנייה של נכס שלא באמצעות ייצוג משפטי, ולכן כל מהלך של העברת בעלות כזאת עם או בלי תשלום מחייבת עורך דין. זה כמובן אם אתם רוצים להימנע מהפסדים בכסף או ברכוש, ורוצים לעשות את זה בטוח וחוקי. כשפונים לעזרת עורך דין מכירת דירה הוא בודק את פרטי הנכס ומאתר בעיות שונות אם בריום או בבעלות או באיתנות הפיננסים של מי שרוצה לקנות מכם אותו. זה אומר שלמרות שתחתמו על חוזה יש סיכוי שלא תקבלו את מלוא תמורתו משום שהקונים כושלים פיננסית ואינם יכולים לעמוד בהתחייבויות שלהם. שירות משפטי זה נכון במיוחד לכל מי שבוחר לגשת בצורה חיובית לכל עסקה ולהאמין לאנשים, וחייב לתת לבעל מקצוע לעשות את עבודת ניסוח החוזה ובירור כל הפרטים המדויקים והרלוונטיים.

שירות מקצועי ואמין

אתם מצפים מעורך הדין שלכם שיהיה בעל ניסיון רלוונטי לתיק שלכם וגם בעל ידע מקצועי ואת זה תוכלו לגלות מיד בפגישה הראשונה שלכם אתו. יחסי האמון נבנים בהדרגה במהלך ניהול התיק, בכל צעד שינקוט. כבר ברגע הראשון תוכלו להתרשם מהמקצועיות ומהגישה שלו כשיסביר לכם כיצד אפשר להגן על הזכויות שלכם ולהשיג לכם את התוצאות הטובות ביותר. תומר טייכמן – משרד עו"ד מגשר ונוטריון מייצג לקוחות בתחומים שונים כבר שנים שונות ומגן על האינטרסים שלהם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן