עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

איך אפשר להיעזר בעו"ד לעבודה?

צוות האתר

בית הדין לעבודה נשמע פחות חמור מאשר כל בית משפט אחר, אולם מתקיימים בו הליכים חשובים מאוד לרווחת עובדים ולהשגת צדק לאנשים רבים שנעשו להם עוולות. מקום עבודה אינו אמור להיות המקום שבו אנחנו סובלים מעוולות כאלה אולם קורה לא פעם שמסתירים מאתנו תשלומים שמגיעים לנו, או שאומרים לנו שהתשלומים לפנסיה ולביטוח לאומי מועברים והם לא, או שאנחנו נתקלים במקרים קשים של הפרות חוזה או פיטורין לא מוצדקים וללא שימוע או קיפוח אחר. במקרים כאלה מומלץ לפנות לעזרת עורך דין דיני עבודה בת-ים, משום שרק בדיקה מדוקדקת של כל המסמכים שלכם, כולל חוזה והודעות נוספות יכולה להבהיר לכם מהו מצבכם. במקרה שיש מספיק תימוכין להוכיח עבירה על החוק שמאפשרת הגשת תביעה למעסיק, תקבלו ייצוג מקצועי ועל סמך ניסיון רב של חן דיין שלום – משרד עורכי דין, שכבר ייצגה רבים במקרים כאלה לטובתם.

ליווי משפטי ויחס אישי

לא פעם העוולה שנעשתה לכם בעבודה מחייבת הליכים ממושכים על מנת לקבל את הצדק שמגיע לכם. לפעמים המשא ומתן שמחליף את המשפט שחשבתם שתגיעו אליו יכול להוביל לתוצאות טובות יותר. החלטת עורך הדין שלכם בניהול התיק היא זאת שתקבע את התוצאה. ככל שיש עוד עבודה מנוסה יותר במקרים כמו שלכם יש לו יותר אפשרויות יצירתיות ודרכים שונות להגיע לניצחון במקרה שלכם. זה דורש הרבה הבנה והאמפתיה למצבכם, במיוחד כאשר מדובר גם במקרים רגישים של הטרדות מיניות או פיטורי עובדת בהריון, משום שהמצב כרוך גם בסיוע נפשי ובתמיכה מורלית תוך כדי ניהול ההליכים. בדיוק בגלל זה בוחרים עורכת דין שיש לה ניסיון מקצועי אבל גם אינטליגנציה רגשית לנהל תיק כמו שלכם.

ייצוג מעסיקים

גם מעסיקים זקוקים לייצוג ולייעוץ משפטי על מנת לעשות את הדבר הנכון בכל הקשור לעריכת חוזי עבודה ותשלומים שמגיעים לעובדים. כדי להימנע מטעויות או מבעיות של תשלומים וחובות מעסיק שונות רצוי לקבל ייעוץ שוטף ושירותים משפטיים על בסיס קבוע. כך תימנעו מיצירת חובות במוסדות שונים כלפי העובדים שלכם, חובות מסים שלכם ועוד. אם אינכם בטוחים גם באיזה צעד לנקוט מול עובדים בדרישות שונות ובניהול משא ומתן על חוזים, אפשר לקבל את הייעוץ הטוב ביותר שיכול להגן עליכם ולהביא לעריכת חוזה טוב שלא יקפח אף צד ויגרום לעובדים שלכם להיות מרוצים. חן דיין שלום – משרד עורכי דין מייצגת גם מעסיקים שונים בעבודה בשלבים שונים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן