עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

לשמור על זכויותיכם לגבי פיטורים - איך עושים את זה?

צוות האתר

יחסי עבודה בין עובד למעסיק אינם יחסים שוויוניים. הדבר ברור ומובן לכל עובד המגיע למקום עבודה. עם זאת, ישנן לעובד זכויות שעל המעסיק להקפיד ולשמור עליהן עד הרגע האחרון בו העובד מועסק אצלו, כולל לגבי פיטוריו, כך למשל על המעסיק לזמן את העובד לשיחת שימוע, על ידי מכתב זימון לשימוע, בו יפורטו כלל הסיבות בגינן מתכוון המעסיק לסיים את העסקתו של העובד. מטרת השימוע היא לעובד הזדמנות לטעון כנגד כוונת המעסיק לסיים את העסקתו של העובד. זכות נוספת העומדת לעובד שפוטר היא הזכות לפדיון ימי החופשה הצבורים לו ולתשלום פיצויי פיטורים בהתאם לחוק. במידה והמעסיק לא הקפיד על כל האמור בחוק מומלץ לעובד לפנות אל עורך דין לדיני עבודה ולהתייעץ לגבי הדרך בה כדאי לו למצות את זכויותיו.

בחירה נכונה של עורך הדין למיצוי מלוא הזכויות

דיני עבודה הם תחום סבוך שיש בו חוקים רבים וסעיפי חוקים שידיעתם יכולה לעשות את ההבדל בתוצאות התביעה או המו"מ מול מקום העבודה. לכן, כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורכם מומלץ לבחור עורך דין לדיני עבודה שיש לו ניסיון רב בתחום וליווה עובדים בהצלחה בהתמודדותם מול מקום העבודה שנהג כלפיהם שלא כדין. כדאי לבחור עורך דין אשר דיני עבודה הם תחום ההתמחות המרכזי שלו כך שהוא בקיא בחוקים, בעל ניסיון רב בייצוג עובדים ומכיר היטב עדכוני חוק שנעשים מדי פעם וגם פסיקות המהוות תקדימים משפטיים. מעבר לפן המקצועי חשוב גם הפן האישי, שתרגישו בנוח מול עורך הדין ושישרה עליכם ביטחון.

עו"ד יניב ימפולסקי מתמחה בדיני עבודה, מייצג הן עובדים והן מעסיקים במגוון נושאים ומצבים, כולל מורכבים במיוחד. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן