עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

שינוי מזונות לאחר גירושין- מתי הדבר אפשרי

צוות האתר

אחד הנושאים המרכזיים בגירושין הוא מזונות. גובה המזונות נקבע בהתאם לחלוקת ההוצאות השוטפות. ככל שההורה המשמורן אחראי לתשלומים השוטפים עבור הילדים כך המזונות יהיו גבוהים יותר. פרמטר נוסף לקביעת גובה המזונות הוא הפרשי שכר בין ההורים. אם יכולת ההשתכרות של ההורה המשמורן נמוכה יותר גם עניין זה יקבע את גובה המזונות. באופן עקרוני גובה המזונות אמור להישאר קבוע אך ישנם מצבים בהם יש מקום לפנות אל משרד עורכי דין לענייני משפחה וליזום בקשה לשינוי. הדבר אפשרי כאשר יכולת ההשתכרות של ההורה המשלם מזונות פחתה באופן משמעותי, אם הוא סובל מפגיעה או מחלה וגם כאשר יכולת ההשתכרות של ההורה המשמורן גדלה. מצב נוסף הוא כשישנן הוצאות עליהן שילם בעבר אך הסתיימו (למשל תשלום לגן פרטי הנחשב הוצאה כבדה).

כל היתרונות לעריכת הסכם ממון

זוגות שעומדים להינשא רוצים לחיות את הרגע ולחוש את האושר שמביא איתו קשר שנמצא בשיאו. עם זאת, המודעות לכך שלא מעט זוגות מתגרשים היום היא גבוהה וכך גם הרצון של הזוג להקל על עצמו ככל האפשר במקרה שיחליט להתגרש. הדרך לעשות זאת היא באמצעות פניה אל משרד עורכי דין לענייני משפחה לעריכת הסכם ממון. בהסכם ממון נקבע כל הקשור לחלוקת רכוש במקרה של גירושין. הדבר נוגע לרכוש שצבר כל אחד מבני הזוג בנפרד, רכוש משותף שצברו עד אותו רגע וגם רכוש עתידי. הדבר מומלץ במיוחד לזוגות שנישאו בגיל מאוחר יחסית כך שכל אחד הספיק לצבור רכוש משמעותי, בנישואין פרק ב' בהם לרוב ישנם ילדים מנישואין ראשונים וגם כאשר אחד מבני הזוג או שניהם קיבלו דירה בירושה או מתנה.

איך לבחור את עורך הדין שילווה אתכם בענייני משפחה?

כאשר ישנו מפגש בין עניינים משפחתיים לעניינים משפטיים, יש הרבה מאוד בלבול סביב הנושא, יכולות להיות מעורבות בו אמוציות רבות ולהתעורר מחלוקות סביבו. לכן, עם עניינים משפחתיים מורכבים שיש להם נגיעה לתחום המשפט כדאי לא להתמודד לבד ולפנות אל משרד עורכי דין לענייני משפחה המתמחה בנושא. בין אם מדובר על גירושין, הסכם ממון או צוואה, חשוב לפנות למשרד עורכי דין שיש לו ניסיון רב בתחום, משרד עם עורכי דין בקיאים בדיני משפחה ובעלי ניסיון בייצוג בבית המשפט בנושאים אלה או בהובלת הליכי גישור להגעה להסכם. מלבד ניסיון רב ומקצועיות חשוב לבחור משרד בו תקבלו שירות מעולה ויחס אישי, במיוחד בענייני משפחה שכאמור יכולים להיות רגישים מאוד.

עו"ד אריאל שמילה הוא עורך דין לענייני משפחה בכל ניסיון רב בתחום. הוא מלווה את לקוחותיו במקצועיות רבה תוך מתן יחס אישי לכל אחד. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן