עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

פגעו בכם? מגיעים לכם פיצויים על כל נזק

צוות האתר

נזקים רבים מלווים את חיינו ולא לכולם יש פתרונות או פיצויים, משום שאין גורם שעומד מאחוריהם, או לפחות גורם שאפשר לבוא אתו חשבון. במקרים רבים אחרים יש נזקים שנגרמים ואפשר בהחלט לתבוע עליהם, רק שלא כולם מודעים לזכויות שלהם ולכן לא מממשים אותן. במקרים רבים כמו פגיעה ברכוש או בגוף, פציעה במרחב ציבורי עירוני או במוסד ציבורי כמו בית ספר או קניון, במגרשי ספורט או כך מתחם אחר שיש לו בעלים ואחריות לשלום הנוכחים, יש לכם אפשרות לתבוע על נזקים שנגרמו לכם. זה יכול להיות נזק בגוף, רכוש או בנפש, ואת זה יעשה למענכם עורך דין נזיקין בירושלים שמנהל את האסטרטגיה של התיק שלכם למענכם. אפשר לנהל משא ומתן על הפיצויים שלכם בלי ללכת למשפט ואם אין ברירה – מגיעים למשפט עם כל ההוכחות הנדרשות לצדקתכם. משרד עו"ד אסף שפירא מייצג כבר שנים רבות את הלקוחות שלו בהצלחה על מנת להשיג למענם את הפיצויים שמגיעים להם בכל תביעה.

לא לוותר על הליכים בביטוח לאומי

ביטוח לאומי מסייע לנו לא רק בתשלום קצבאות זקנה ואבטלה אלא גם מסייע לבעלי מוגבלויות ואנשים שזקוקים לעזרה ולהטבות שונות בגופים שונים. זה נכון גם לגבי נכים ונפגעי תאונות דרכי ועבודה שמתקשים לפרנס את עצמם עד השיקום המלא. לעתים קורה גם ששיקום מלא אינו כולל חזרה למצבם הקודם בגלל נכות ולכן יש לדאוג לאנשים אלה לקצבאות שמאפשרות להם קיום בכבוד. מצבים רבים בחיים מחייבים סעד ועזרה כספית או של מטפל צמוד ולכן יש ועדות רפואיות בביטוח לאומי שבהן מכירים במצבכם כדי לקבל אישור לתשלומים שמגיעים לכם. רבים נרצעים מכך בגלל התהליך והיחס, אולם אם נעזרים בשירותי עורך דין לענייני ביטוח לאומי שמטפל בכם, אפשר להצליח בהשגת הזכויות שלכם.

פיצויים בגלל נזקים ונכויות

מחלות, פציעות גופניות, יציאה מכלל תפקוד בגלל סיבות שונות כמו שאנחנו חווים כיום בגלל המלחמה ולפני כן בגלל הקורונה, כל אלה מצבים שמחייבים עזרה ופיצויים ממי שאחראי על כך, ואלה יכולים להיות ביטוח לאומי או חברות הביטוח, או המעסיקים או מי שפגע בכם בתאונה. את ההליכים יש לנהל בצורה נכונה ואפשר לפעמים לעשות זאת במשא ומתן במקום במשפט. הגשת טפסים ותיעוד רפואי שמוכיח את צדקתכם הם רק חלק מניהול ההליכים למענכם כדי לקבל קצבאות או פיצויים שמגיעים לכם. משרד עו"ד אסף שפירא מייצג אתכם בכל תיק שאתם רוצים לתבוע בו את מי שגרם לכם נזק או מי שאחראי על תשלום פיצויים וקצבאות שמגיעים לכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן