עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

עורך דין מקרקעין באשדוד

צוות האתר

עסקאות מקרקעין הן עסקאות מורכבות מאוד. לאדם הממוצע רכישת דירה מהווה אתגר משמעותי, במיוחד בשנים האחרונות בהן חלה עליה רבה במחירי הדירות, זאת לצד עליה בריבית המקפיצה את מחירי המשכנתא. מעבר למחיר הגבוה ולצורך לחסוך שנים, עסקת נדל"ן היא מורכבת גם בשל העובדה שהנכס אותו רוכשים מורכב למעשה משני חלקים: הנכס עצמו והקרקע עליה הוא נמצא, השייכת ברוב המקרים לרשות מקרקעי ישראל. לכן, מלבד מחיר גבוה ובדיקות הנכס בפן הטכני,  הדבר כרוך בבדיקות משפטיות ובבירוקרטיה רבה. עורך דין מקרקעין באשדוד ובכל אזור אחר מלווה עסקאות מקרקעין הן מצד המוכר והן מצד הקונה, כאשר בשני הצדדים ישנם נושאים משפטיים ובירוקרטיים לטפל בהם.

עורך דין מקרקעין באשדוד לקניית דירה מקבלן

לצד רכישות של דירה יד שניה, רבים בוחרים לקנות היום דירות מקבלן. היתרון הבולט של דירה מקבלן הוא היותה דירה חדשה שבנייתה הסתיימה רגע לפני כניסת הרוכשים לביתם החדש. עם זאת, היום יש תנופת בניה והחל מה 7 באוקטובר הענף נמצא בלחץ רב עוד יותר בגלל חוסר בעובדים. הדבר מוביל ללא מעט עיכובים בבניה ובמסירת הדירה, או ליקויי בניה שהם רבים יותר בגלל הרצון לעמוד בקצב ככל האפשר. עורך דין מקרקעין באשדוד שמתמחה גם ברכישות מקבלן ילווה אתכם בחתימת החוזה מול הקבלן תוך דאגה לכך שיהיה מפורט ויכלול סעיפים הנוגעים למצבים כמו עיכוב במסירת המפתח, ליקויים ועוד. הוא גם ייצג אתכם מול הקבלן במידה וישנה בעיה כמו עיכוב או ליקויי בניה שמתגלים.

לבחור עורך דין בעל ניסיון רב בתחום

כאמור, עסקת מקרקעין היא מורכבת. לפני החתימה על חוזה צריכות להתבצע בדיקות כמו לוודא שאין שעבודים או הערות אזהרה לגבי דירה, בדיקות מול הרשות המקומית לכך שאין חריגות בניה ועוד. לכן, בכל עסקת מקרקעין, בין אם כמוכרים ובין אם כקונים, בחרו עורך דין מקרקעין באשדוד או אזור מגוריכם שיש לו ניסיון רב בתחום. עורך הדין צריך להיות בקיא בכל חוקי המקרקעין, בעל יכולת מעולה לניהול מו"מ כך שייצג את האינטרסים שלכם וגם בעל ידע במיסוי שגם הוא חלק חשוב בכל הקשור לעסקאות מקרקעין.

משרד עו"ד גישור ונוטריון פילביץ' אבדייב מתמחה בין היתר בדיני מקרקעין. המשרד מייצג במקצועיות רבה הן מוכרים והן קונים. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן