עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

אל תישארו לבד בשלב הוועדות הרפואיות להחזרת הרישיון

צוות האתר

גורמים שונים ברשויות המדינה מוסמכים להחליט לגבי כשירותכם לנהוג ולשמור על רישיון הנהיגה שלכם. ביניהם, המרב"ד נחשב למורכב ביותר משום שהוא מכון שבודק את כשירות הנהגים מבחינה רפואית ויכול לשלול רישיון בכל בעיה בריאותית. זה יכול להיות בגלל בעיות שנובעות מיל, ממחלה כרונית, מהרעת מצב או בגלל התפתחות מחלה. את השלילה אפשר לעשות לפי חוק במקרים שבהם ברור שאי אפשר לנהוג או כאשר יש הצטברות של עבירות שגורמות לשלילת רישיון והמדינה שוללת אותו דרך בית המשפט. הנושא המורכב חייב לקבל טיפול מקצועי נאות מהרגע הראשון בידי עורך דין המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, משום שכל שלב בהליכים שנדרשים על מנת לשמור על הרישיון שלכם עלול לעכב את החזרת הרישיון. המכון הרפואי עובד בצורת ועדות של אנשי מקצוע בתחום הרפואי ויש לגשת להליכים אלה ולערעורים שמוגשים לבחינתו בצורה נאותה, עם מילוי טפסים נכון ובתוספת כל המסמכים הרפואיים שיכולים לתמוך בטענתכם. כדי לעשות את זה נכון פנו לקבלת שירות מקצועי מסור כמו השירות שמקבלים לקוחותיה המרוצים של עו"ד חלי יוסף כבר שנים רבות.

עבירות תנועה מקבלות טיפול בזמן

עבירות תעבורה נעות על הסקאלה שבין הקלות יחסית לטיפול עד החמורות שבהן שכרוכות בענישה מחמירה וברישום פלילי שמכתים את כל הגיליון שלכם. מי שהוא עבריין מועד ימצא את עצמו מסתבך שוב ושוב והוא לא מצליח להיחלץ מכך צריך עורך דין יצירתי יותר לפעמים. הוא בוודאי זקוק להגנה מקצועית טובה על ידי עורך דין תעבורה אמין שהניסיון שלו מדבר בעד עצמו. את התיק שלכם צריך לנתח על פי כל מה שאפשר להפיק ממנו ברמת הראיות להוכחת חפותכם, או לפחות להטיל ספק במהימנות הראיות נגדכם. אם אפשר, רצוי לא להגיע כלל לכתב אישום ואת השלבים שלפני כן לנהל בתבונה עם גורמים שמוסמכים לכך, או להקל את הסעיפים בכתב האישום.

מקנסות ועד שלילת רישיון

כשאוספים נקודות שמצטברות עד כדי סכנה לשלילת רישיון מתחרטים מאוחר מדי שלא טרחתם לבטל נקודות כאשר אפשר היה. בגלל זה חיוני להתייחס לכל דוח שניתן לכם ובכל התראה לפני משפט. הטיפול בכך חייב להיעשות על ידי עורך דין מנוסה שיודע היטב מה צריך לעשות כדי לנסות להפריך את ההאשמה נגדכם או לבטל את הנקודות. טיפול נכון ירחיק מכם את הסכנה שתצטרכו לעבור קורס נהיגה מונעת כדי להחזיר לעצמכם רישיון שנשלל. עו"ד חלי יוסף מציעה לכם את השירותים המשפטיים המצוינים שלה כבר שנים רבות, עם תוצאות מצוינות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן