עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

עורך דין לענייני משפחה במרכז

צוות האתר
פטור מהצבא

עורך דין לענייני משפחה במרכז משרת לקוחות אשר נזקקים לייעוץ וליווי בתחום המשפחה והגירושין. ניתן למצוא מספר רב של אירועים בהם נדרש טיפול מקצועי. הוא יכול לסייע בכל סיטואציה אפילו אם היא מורכבת מאוד. מומלץ לשכור שירותיו של עו"ד לענייני משפחה כבר בטרם התחלת ההליך וכשברור כי מדובר באירוע מורכב אך לא רק. הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת בתחום המשפחה עוסקת שנים רבות בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

עורך דין לענייני משפחה במרכז – מספק עצות נכונות

עורך דין לענייני משפחה במרכז לומד כל תיק לעומק ומשוחח עם הלקוח. על פי כל המסמכים המוגשים לפניו והפרטים הנוספים הוא מגבש דרך טיפול מיטבית המביאה תוצאות חיוביות. הוא אף מספק ללקוח את העצות הנכונות אשר ימזערו נזקים, ומאידך,  יתרמו להצלחה בתיק. ניתן למצוא מגוון של אירועים הדורשים התייחסות וטיפול ובין היתר: עריכת הסכמי ממון וגירושין, חלוקת זמני שהות, מזונות ילדים, הסכם הורות משותפת, תביעת אבהות, הפחתת והגדלת מזונות, ירושות, ייפויי כוח מתמשכים, תביעות גירושין ואחרים נוספים. בין המורכבים ניתן למנות את המחלוקות הקשות אשר עשויות להיפתר בדרך יצירתית. בכל מקרה עו"ד לענייני משפחה ימליץ לפתור ראשית את כלל המחלוקות בדרך של משא ומתן הדדי, ואם לא מסתדר – באמצעות גישור. אחת הסיבות החשובות היא כי מדובר על מערכת יחסים משפחתית שמעורבים בהם לרוב גם ילדים. מערכת שאמורה להימשך הלאה לאורך שנים קדימה.

ייצוג בבית משפט

ייצוג משפטי נעשה בבית הדין לענייני משפחה או בבית הדין הרבני. ההמלצה היא להגיע אליו רק כמוצא אחרון ובלית ברירה. פסיקות בית משפט דומות, לרוב, להסכמות היכולות להיקבע בגישור. בעת הייצוג עו"ד משפחה יטען לטובת לקוחו בדרכים שונות ומגוונות ויביא אסטרטגיה מתאימה בהתאם לנסיבות התיק שלפניו הכול כדי לקבל פסיקה טובה וצודקת עבור הלקוח הספציפי.

משרד בעל ניסיון רב

הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר הנבנה לאורך זמן ולא בכדי משרדה זכה להיכלל בדירוג משרדי עורכי הדין המובילים בארץ בתחום המשפחה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן