עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

איך תוכלו גם אתם למחוק נקודות תעבורה?

צוות האתר

נקודות תעבורה הן אחד מאמצעי האכיפה שמפעילה המדינה ביחס לנהגים שנתפסו בביצוע עבירת תעבורה. צבירת מספר רב של נקודות מובילה לעונש, שעלול להיות חמור, ולכן באופן טבעי האפשרות של מחיקת נקודות תעבורה מעוררת עניין. בכתבה זו תמצאו הסברים מפורטים בנושא.

המרת עבירה בעבירה קלה יותר

דרך אחת למנוע הצטברות מספר רב מדי של נקודות תעבורה היא להמיר עבירה חמורה בעבירה קלה יותר. במצב כזה עדיין יתווספו למאזן שלכם נקודות שליליות, אבל פחות ולכן לא תגיעו לרף שמחייב קורס או גורם לאובדן הרישיון. לדוגמה, אם במקום עבירת שימוש בסלולרי בזמן נהיגה (עבירה של 8 נקודות!) תואשמו בעבירת אי החזקת הגה בשתי ידיים תשלמו אמנם קנס (מופחת) אבל לא תצברו נקודות.

הטלת ספק בהתנהלות השוטרים

מחיקת נקודות תעבורה שעלולות להיזקף לרעתכם אפשרית גם באמצעות הטלת ספק בהתנהלות השוטרים, כך שלמעשה תצאו זכאים. דוגמה שכיחה היא תפעול לא נכון של אמצעי אכיפת מהירות מופרזת, גם בדיקת ינשוף שמתבצעת שלא על-פי כל הנהלים אפשר לפסול וכך למנוע עונש חמור בגין נהיגה בשכרות, ויש עוד מצבים שבהם אפשר, בעיקר בעזרת עורך דין מומחה לדיני תעבורה, למנוע צבירת נקודות והטלת עונשים שונים.

מה קורה אם לא מוחקים נקודות תעבורה?

ויתור על האופציה של מחיקת נקודות תעבורה עלול להוביל לעונשים משמעותיים:

* קורסים ומבחנים – צבירת 22 נקודות בפרק זמן של שנתיים מחייבת מעבר קורס נהיגה נכונה בסיסי (כולל מבחן!). צבירת 24 עד 34 נקודות תוך שנתיים כבר מחייבת מעבר 2 קורסי נהיגה נכונה ו-2 מבחנים.

* שלילה ל-3 חודשים + חובת תיאוריה – צבירת 36 נקודות מובילה לפסילה אוטומטית של הרישיון לתקופה של 3 חודשים. כדי לקבל בחזרה את הרישיון נדרש מעבר תיאוריה.

* שלילה ל-9 חודשים + חובת טסט – צבירת 36 נקודות בפעם השנייה, או צבירת 72 נקודות ב-6 שנים, מובילה לפסילה אוטומטית של הרישיון ל-9 חודשים. לאחר מכן נדרש מעבר מחדש של הטסט.

בדיקה מעמיקה של נסיבות המקרה

מחיקת נקודות תעבורה היא בהחלט אופציה אפשרית, אבל כדאי קודם כל לבחון את הפרטים הספציפיים כדי להבין אם יש היתכנות גם במקרה שלכם. במשרד עורכי דין בוכובזה את סיילס הצטבר ניסיון רב בתחום התעבורה, ובנוסף מקפיד צוות המשרד על יושרה מלאה. בהתאם תקבלו שירות מקצועי שיעזור לכם להימנע מצבירת נקודות לא הכרחית.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן