עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

נזקי רכוש - דאגה רווחת עבור בעלי נכסים

צוות האתר

המחיר הכלכלי והרגשי של נזק לרכוש יכול להיות מכריע. בין אם איבדתם את מקום המגורים, הרכב בשימוש היומיומי שלכם ניזוק ואין לכם איך להתנייד ממקום למקום, או שבית העסק שלכם, מקור הפרנסה שלכם, נשרף כליל, מדובר בפגיעה משמעותית בחייכם. עם זאת, פנייה עצמאית אל חברות הביטוח לפיצוי עבור הנזק שנגרם לרכושכם, לא תמיד תסב את התוצאות הרצויות. חברות הביטוח ידועות בדחיית תביעות בטענה שהנזק נגרם מכל סיבה שהיא שאותה יכולתם למנוע בעצמכם, או שאין באפשרותם לכסות מבחינת תנאי הביטוח. משום כך, היעזרות בעורך דין בתביעות רכוש היא חשובה והכרחית. סיוע של עורך דין נזקי רכש יכול לעזור להגן על התביעה מפני דחייה של חברות הביטוח וסירוב לתשלום פיצויים ובכך, להבטיח שתקבלו את הכסף שמגיע לכם.

השיבו לעצמכם את השקט הנפשי עם עזרת עורך דין

כדי להבין את החשיבות בסיוע מקצועי, חיוני להבין את המורכבות מאחורי הגשת תביעות ביטוח ואתם הצעדים הדרושים כדי להביא לפתרון הוגן ויעיל. אל תעמדו לבד מול חברות הביטוח – טיפול עצמאי בתביעה יכול להוביל לדחייה או להתפשרות על סכום נמוך ממה שמגיע לכם בפועל. עורך דין נזקי רכש מביא לשולחן שפע של ידע, ניסיון ומומחיות, לכן, פנייה לסיוע משפטי היא החלטה נבונה ומשתלמת. עורך הדין יתחיל בלאסוף ראיות תומכות במקרה שלכם ויבצע חקירה יסודית והתייעצות עם בעלי מקצוע מומחים על מנת להעריך את הנזק ואת גובה הפיצויים המקסימלי. כמו כן, בזכות הידע הנרחב והבקיאות בלשון החוק, עורך הדין יכול לנהל בשמכם משא ומתן עם חברות הביטוח. אם התביעה נדחית, עורך הדין יכול גם לייצג אתכם בערכאות המתאימות, לטעון לזכויותיכם ולהציג טיעונים חזקים כדי להגיע לפתרון מוצלח שיספק אתכם.

עורך דין שנאמנותו נמצאת לצידכם

עבודה עם עורך דין נזקי רכש מסייעת לכם להתנהל בביטחון ובכך, חשוב שתעבדו עם עורך הדין המתאים ביותר עבור התיק שלכם. משרד עורכי דין ליאור פלוטניק עובדים באופן אקסקלוסיבי עם ציבור המבוטחים בלבד ולא עם חברות הביטוח, מהסיבה שתביעות ביטוח נובעות מפגיעה משמעותית באיכות החיים ולמבוטח מגיע השקט הנפשי הטמון בידיעה כי עורך הדין שלו פועל אך ורק למען טובתו וזכויותיו, ללא מניעים נסתרים. המשרד מציע ליווי מקיף החל מפתיחת ההליכים ועד לסיומם, זמינות גבוהה ומענה מקצועי לכל שאלה, יחד עם עבודה ללא הרף מאנשי מקצוע שיודעים איך להביא למיצוי מלוא זכויותיכם ותוצאה מיטבית בתיק שלכם. זקוקים לסיוע בהגשת תביעת רכוש או ערעור על תביעה שנדחתה? צרו קשר עוד היום וזכו במשרד מהימן שיביא את המקרה שלכם לפתרון מוצלח ומהיר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן