עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

הסכם גירושין- המסמך שינחה אתכם למשך שנים

צוות האתר

הסכם גירושין הוא המסמך החשוב ביותר להמשך חייו של זוג שהתגרש, במיוחד כשישנם גם ילדים קטינים. ההסכם צריך להיות כתוב ומנוסח בצורה ברורה מאוד, להיות אכיף ולכלול את כל הנושאים החשובים להמשך. הסכם גירושין צריך לכלול את כל הנושאים הקשורים לילדים, לרכוש, לחלוקת זמני השהות וכו'. הראשון הוא כמובן המשמורת: האם מדובר על משמורת משותפת או שיש הורה משמורן והורה שלו הסדרי ראיה. מכך נגזר גם כל הנושא של מזונות ילדים, כאשר במיוחד במצב הראשון בו הורה אחד דואג לעיקר צרכיהם יש לקבוע אותם בצורה מדויקת. בהסכם צריך להיות כלול כל הקשור לחלוקת רכוש, בין אם רכוש שנצבר לפני הנישואים ובין אם אחריו. כדאי לחשוב גם על מצבים פחות שגרתיים ולהחליט כיצד מתנהלים בהם, למשל כאשר הורה עובר דירה או רוצה לקחת את הילדים לטיול בחו"ל.

מה שחשוב לדעת לגבי הורות משותפת

היום, כאשר מושג משפחה כבר מקבל פנים רבות, אחד מסוגי המשפחות הוא משפחה שנבנתה בעקבות הורות משותפת. כאן מדובר על גבר ואישה ללא קשר זוגי שחברו זה לזה לצורך הקמת משפחה בלבד. התנהלות בהורות משותפת דומה במובנים רבים להתנהלות במצב של גירושין עם משמורת משותפת. במקום הסכם גירושין נערך הסכם הורות משותפת בעזרת עורך דין מומחה בתחום הכולל את כל ההיבטים על פיהם אמורים להתנהל, החל מהסדרי השהיה דרך מזונות ילדים אם ישנם, החלטות חשובות לגבי אופן גידול הילד ועוד.

בחירה נכונה של עורך דין: צעד ראשון בהליך הגירושין

בין אם החלטתם על גירושין בהסכמה ובין אם אחד מבני הזוג מעוניין להגיש תביעה נגד האחר, הדבר צריך להתבצע כשעורך דין המומחה בתחום מעורב ונמצא בתמונה כבר מתחילת הדברים. עורך דין בעל ניסיון יוכל לבחון את המקרה ולהציע את הערכאה אליה כדאי להגיש תביעה: בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני("מירוץ סמכויות").. מעבר לכך הוא ייצג את הלקוח וידאג לכך שתנאי הגירושין יהיו תואמים לציפיות שלו, לפחות לדברים החשובים לו במיוחד. גם אם מדובר על גירושין בהסכמה וניסוח ההסכם הינו מחוץ לבית המשפט, חשוב לבחור בעורך הדין המתאים. אם אתם מאזור המרכז בחרו עורך דין גירושין במרכז שיש לו ניסיון רב בהובלת הליכי גישור ומו"מ, שיצליח להוביל את הדברים ולהביא לפשרה בין בני הזוג אך גם לכך שכל אחד מהם ישמור על זכויותיו ועל הדברים החשובים לו במיוחד.

עו"ד עודד פסקל מתמחה בענייני משפחה ועוסק בתחום 27 שנה. הוא מייצג את לקוחותיו בהצלחה רבה תוך שמירה על זכויותיהם והאינטרסים שלהם ללא התלהמות ולוחמנות מיותרות. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן