עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

האור בקצה המנהרה של החובות מחכה גם לכם

צוות האתר

בשנים האחרונות אנשים רבים נקלעים לקשיים כלכליים מסיבות שונות וכולם מחפשים תקווה חדשה ליציאה מהמשבר. הדרך ליציאה מהמשבר מתחילה קודם כל בטיפול בביורוקרטיה שמצטברת בדרך כלל עקב צבירת חובות וקנסות וצווי עיקולים והגבלות, ולכן השלב הראשון בכל פתרון הוא לקבל עזרה של עורך דין שיקום כלכלי, שעושה סדר בכל הסיפור. עורך הדין יבדוק את מצבכם ואת הנתונים שלכם, יציע לגופים הנושים שאתם חייבים להם כספים משא ומתן כדי להסדיר את החובות שלכם בפריסה נוחה ורצוי תוך כדי איחוד תיקים על מנת למנוע עלויות נוספות וכך תוכלו להתחיל לראות את הדרך שבסופה תצאו לחופשי מהחובות שצברתם. את החובות האלה יש להסדיר לפעמים עם ההוצאה לפועל ולכן נדרשת לפעמים פעולה מהירה כדי למנוע מהמצב להידרדר כך שלא תוכלו להשתמש בחשבון הבנק שלכם או אפילו ברכב. אם אתם רוצים לקבל מידע מרוכז על האפשרויות שלכם ולמצוא ליווי משפטי מקצועי שעוזר לכם, המרכז הארצי לזכויות החייב עומד לרשותכם וגם מציע לכם לפעמים מקורות מימון אטרקטיביים יותר להסדרת החוב שלכם.

מה חשוב לדעת על חובות?

כשצוברים חובות חשוב לדעת לא רק כמה אתם חייבים אלא גם מי הגופים שלהם אתם חייבים ואיך הם דורשים מכם תשלום. יש גופים שפותחים מיד תיק בהוצאה לפועל ויש גופים כמו הבנקים שיכולים לעקל לכם את החשבון ובכך להפעיל עליכם לחץ להגיע להסדר אתכם. בכל מקרה, אם אינכם יודעים באמת איך לצאת מחובות ואתם מרגישים שאתם הולכים לאיבוד בסבך המידע והאפשרויות ורק מקבלים עוד ועוד צווי הגבלות ועיקולים, הגיע הזמן לעשות סדר בכל התסבוכת ולשבת על הניירת שלכם בצורה מסודרת. זה מה שעושים למענכם במרכז ומפסיקים את המירוץ המטורף שרק גורם לכם לצבור ריבית פיגורים וחוב גדול עוד יותר.

לשלם את החוב בבנק

חובות יכולים להיות לא גדולים אבל מצטברים לסכום גבוה כאשר הם רבים, ולכן מומלץ לעשות איחוד תיקים. זה מוכר גם למי שביקש הלוואות רבות בבנק והוא מוצא את עצמו משלם הרבה ריבית על הלוואות קטנות ולא סופיות והולך לאיבוד בין כל התשלומים. במקרים כאלה מומלץ לאחד את כל התיקים וההלוואות, ולכן רצוי לבקש הסדר חוב בבנק שיפרוס אותו לתשלומים שנוח לכם לעמוד בהם ואתם גם רואים את הסוף של התשלומים. אם אינכם רוצים להישאר תלויים בבנק, אפשר להחזיר את החוב על ידי הלוואה ממקור חוץ בנקאי נוח יותר. אם אתם זקוקים למידע והצעות להלוואות נוחות אפשר לפנות לעזרת המרכז הארצי לזכויות החייב, שמרכז את כל המידע הזה אצלו לנוחותכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן