עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

מסמכים חשובים שיש להכין מבעוד מועד

צוות האתר

ישנם מצבים בחיים שלא ניתן לצפות מראש, אך עם זאת, ישנם גם מצבים שאמנם אי אפשר לצפות, אך ניתן להתכונן אליהם מראש. דאגה לילדים או בני משפחה אחרים בעלי צרכים מיוחדים, למשל, מחייבת היערכות בהתאם. כאשר אתם האפוטרופוס היחיד של בן משפחה עם מוגבלות, תהיו חייבים לחשוב על כל האפשרויות כדי לוודא שיש מי שדואג להם גם במידה ולא תוכלו יותר לבצע את התפקיד. מינוי אפוטרופוס לבגיר עם צרכים מיוחדים, לילד, או קשיש באחריותכם, מחייב אתכם בביצוע הליך משפטי מסודר דרכו תוכלו להבטיח את רווחתו של האדם בו אתם מטפלים. את הבקשה למינוי אפוטרופוס עבור הבגיר יש להגיש כבר בסמוך ליום הולדתם ה-18, על מנת להבטיח טיפול יעיל בבקשה, ולמנוע מצב בו לבגיר אין אדם שיכול לשמש כמקבל החלטות עבורו. לתפקיד האפוטרופסות ניתן למנות בני זוג או בני משפחה של האדם שזקוק לאפוטרופוס, אך ניתן גם למנות עורך דין או תאגיד מסוים הנמצא ברשימת תאגידי האפוטרופסות.

מה קורה במקרה בו אדם לא השאיר אחריו צוואה או ירושה?

מלבד מסמכים חשובים כמו מינוי אפוטרופסות או ייפוי כוח מתמשך, על אדם שיש ברשותו נכסים, ילדים קטינים או קרובי משפחה – בין אם קטינים או בגירים – בעלי צרכים מיוחדים, להשאיר גם צוואה. במידה והאדם שנפטר לא השאיר צוואה, יורשיו יכולים להגיש בקשה לצו ירושה, כלומר, הגשת בקשה שתאפשר ליורש לקבל את חלקו בעיזבון של המנוח. על מנת לעשות זאת כראוי, יש להיעזר בשירותיו של עורך דין העוסק בדיני משפחה. הגשת צו ירושה מצריכה הכנה והגשה של מסמכים משפטיים שונים וראיות תומכות. עורך הדין יכול לעזור לכם לאסוף ולארגן את כל התיעוד הדרוש, ולוודא שהכל הושלם כראוי והוגש בזמן. כמו כן, בעיקר כאשר אין צוואה קיימת, ענייני ירושה יכולים לפעמים להיות שנויים במחלוקת ולהוביל למחלוקות בין המוטבים. עורך הדין יכול לתווך ולנהל משא ומתן במטרה לפתור כל סכסוך ולהגיע להסכמה הוגנת בין הצדדים המעורבים.

עבדו עם המומחים

בין אם אתם חושבים על עריכת צוואה, ייפוי כוח מתמשך, מינוי אפוטרופסות או כל מסמך רלוונטי אחר, ובין אם אתם מגישים בקשה לצו ירושה או צו קיום צוואה – בכל הנושא הרגיש של צוואות וירושות, עדיף לא לפעול לבד. ליווי מקיף של עורך דין יכול, מעבר לפן המשפטי, גם לספק תמיכה חשובה והרגשה שיש לכם גב במהלך תקופה קשה. משרד עורכי דין מיה סגל ויסהוז מציע את שירותיו המקצועיים בתחום דיני המשפחה, בגובה העיניים, בצורה שתאפשר לכם שירות אדיב ובלתי מתפשר, לצד תוצאות מיטביות. עם נחישות ויצירתיות, המשרד פותר תיקים מורכבים על מנת לסייע לכל לקוח.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן