עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

בכל עסקה נעזרים רק במומחים

צוות האתר

בכל תחום יש אנשי מקצוע אבל לא כל אנשי המקצוע הם בעלי המומחיות המתאימה ומסוגלים להביא את התוצאות הנדרשות. ניסיון רלוונטי הוא קריטי ולא רק ידע תיאורטי. השינויים בתחום הנדל"ן והתכנון והבניה, ההתפתחויות המהירות והרבות מחייבות כל איש מקצוע להישאר מעודכן כל הזמן. לכן, זה קריטי להיעזר באנשי המקצוע שהניסיון שלהם רלוונטי לעסקה שלכם במיוחד שמדובר בעסקאות שבהן מושקע כסף רב. כשאתם בוחרים מקרקעין להשקעה באזור השרון, למשל, חשוב להיעזר במי שמכיר את התכניות, הפיתוח העתידי והשינויים שחלים בתחום הנדל"ן שם, כמו שמאי מקרקעין הרצליה שמלווה מקרוב לקוחות שמשקיעים שם. את ההבטחה הזאת מקיימת בכל תיק מחדש גם עו"ד מורן אטיאס – שמאית מקרקעין מוסמכת, שמלווה לקוחות מרגע הדיבורים על עסקת נדל"ן ועד חתימתה בהצלחה.

לדעת מה קורה בכל אזור

לכל אזור יש מאפיינים משלו ולא רק החלטות של רשויות מקומיות משפיעות על הערך של הנכסים. גם הרכב האוכלוסייה והשינויים הדמוגרפיים משנים את אופי האזור ומשפיעים על הערך של הנכסים. אם ראיתם כל כך הרבה שטחים פתוחים בצפון או בדרום ותהיתם מתי יתחילו לפתח אותם לצורך השקעה באזור או שנחשפתם לאזור שזקוק להתחדשות ותהיתם איפה עומד הפיתוח באותו האזור רצוי לפנות לשמאי מקרקעין. שמאות מקרקעין מבוססת על עובדות ועל היכרות עם האזור וההיסטוריה התכנונית שלו והיא הבסיס לכל השקעה מוצלחת לפני עריכת עסקה. את הידע הזה תוכלו למצוא אצל כל שמאי מקרקעין בדרום שתפקידו לדעת בדיוק מה קורה ומה עומד להשפיע על ערך הנכסים באזור, מתי כדאי להשקיע ומהו ערך הנכס שאותו רוצים לקנות. בהערכת שווי ובחוות דעת כזאת תוכלו לדעת מהו הצפי להתפתחות האזור וכיצד זה משפיע על ערך הנכס שלכם ועד כמה הוא יהיה אטרקטיבי גם בשנים הבאות.

ללוות אתכם לעסקאות הטובות ביותר

אם הציעו לכם עסקת מקרקעין שנראית טובה, הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לקחת אותה להערכת היתכנות פיננסית אצל שמאית מקרקעין מומחית שמבינה בכך. את ההשפעה של עסקה טובה בנדל"ן תוכלו להרגיש גם שנים רבות אחר כך, כך למשל בשנות. את ההערכות האלה תוכלו לקבל בחוות דעת מנומקת ומבוססת על נתונים ומידע מאומת על ידי עו"ד מורן אטיאס – שמאית מקרקעין מוסמכת, שמלווה לקוחות כאלה כבר שנים רבות בעסקאות נדל"ן רבות ומגוונות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן