עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

בחירת עורך דין בהתאם לסוג הסיוע

צוות האתר

ישנם מקרים שונים בחיים שעלולים להצריך סיוע משפטי – תביעת ביטוח, עסקאות מכר או אפילו, גירושין. כאשר פונים לעורך דין במקרה מסוים, מוודאים קודם כל באיזה תחום משפטי נמצא המקרה שלנו. כאשר אנו מגישים תביעה לביטוח לאומי או רשות מקומית בעקבות תאונה, נזדקק לשירותיו של עורך דין נזיקין, לעומת זאת, כאשר אנו זקוקים לעורך דין בעקבות מעצר או עבירה כמו עבירת סמים או אלימות, נזדקק לשירותיו של עורך דין פלילי. בדומה, כאשר נזדקק לסיוע משפטי בנושאים כמו מאבקי גירושין, או עריכת מסמכים כמו הסכם גירושין או הסכמי ממון, או למשל, בנושאים הקשורים לצוואות, עזבונות, ירושות הסכמי ממון וייפוי כוח מתמשך, סוג עורך הדין שאת שירותיו נחפש הוא עו״ד לענייני משפחה, בעל בקיאות, ידע וניסיון בטיפול בתיקים העוסקים בדיני המשפחה.

כיצד לבחור עורך דין לענייני משפחה

כאשר אתם מחפשים עורך דין משפחה בחולון, בתל אביב, או בכל מקום אחר בארץ, חשוב לקחת כמה דברים בחשבון. בתור התחלה, דיני המשפחה הם תחום בו חשוב להתנהל ברגישות עם הלקוחות, לכן, עורך הדין חייב לספק לכם תחושת ביטחון והרגשה שמבינים אתכם ומקשיבים לכם. עורך הדין הנכון יכול לספק תמיכה מקיפה ומעטפת מלאה של שירותים משפטיים המדריכים ומלווים אתכם לאורך התהליך כולו, כאשר אתם נמצאים בתקופה קשה בחייכם כמו לאחר גירושין או אובדן של אדם קרוב. מלבד זאת, חשוב שמומחיותו של עורך הדין תהיה רלוונטית למקרה שלכם. לדוגמא, במידה ועליכם ליישב סכסוך בין בני משפחתכם הנובע מעיזבון של אחד מבני המשפחה אשר נפטר, עורך הדין צריך להיות בעל יכולת לגשר בין המעורבים. לעומת זאת, כאשר אתם נמצאים במאבק משפטי ממושך עקב משמורת או חלוקת רכוש בגירושין, חשוב לבחור עורך דין אשר יכול לשמש גם כליטיגטור ולייצג אתכם בבית המשפט, בבית הדין הרבני או בכל ערכאה אחרת בה מתנהל המשפט שלכם.

עבודה מותאמת אישית עם המשרד הנכון ביותר עבורכם

מחפשים עו״ד לענייני משפחה, בקיא בדיני המשפחה אשר יכול להעניק שירותים בנושאים רבים כמו תביעות פירוק שיתוף לאחר גירושין, תביעות מזונות ילדים, עריכת הסכמי גירושין או אפילו יישוב סכסוכים בין בני משפחה? פנו אל משרד עורכי הדין רביד בראמי. מהיכרות אישית עם הנושא, כמו גם טיפול בלקוחות רבים, עורך הדין רביד בראמי מבין לעומק את החוויה המורכבת והמאתגרת אשר עומדת בפניכם, ולכן מעוניין להפוך אותה לקלה הרבה יותר עבורכם. בעבודה עם המשרד, מלבד סיוע משפטי מקצועי, תקבלו ליווי מקיף ומסור בכל שלב ושלב בתהליך, יחס אישי, הקשבה מלאה וזמינות גבוהה עבורכם בכל עת. אל תישארו לבד בתהליכים קשים אשר טומנים בחובם ענייני המשפחה – תנו למשרד לסייע לכם ולהבטיח טיפול מסור בתיק שלכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן