עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

אם אתם עובדים יש לכם זכויות שצריך להכיר

צוות האתר

מעטים האנשים שאינם עובדים למחייתם ולכן זכויות עובדים רלוונטיות כמעט לכולם. בזכויות אלה מבטיחים לכם לא רק את התנאים שמגיעים לכם בשכר ובזכויות סוציאליות אלא גם כיצד יתייחסו אליכם במקרה של פיטורין או התפטרות או אירועים שונים בעבודה. הסתדרות העובדים אמורה להגן במקובץ על זכויות העובדים שהתארגנו יחד בארגון עובדים ולכן אם תרצו להתארגן בעבודה כארגון יש לכם זכות חוקית לעשות זאת. אם מונעים מכם את הזכות להתאגד יש מי שיכול לטפל בכך על מנת שתוכלו להמשיך וליהנות מהזכויות ומההגנה של איגוד עובדים. איגוד כזה מבטיח לכם הסכמי שכר ותנאים הוגנים שלוקחים בחשבון את ההשקעה שלכם במקום העבודה ואת התשלומים והדירוג שמובטחים לכם בחוק. אריק שלו ושות' עורכי דין מייצגים כבר שנים רבות עובדים ואיגודי עובדים כדי להגן על זכויות של מועסקים בכל תחום ומקום.

מתי מותר לכם להתפטר?

לא תמיד מקום העבודה נשאר כפי שהיה ושינויים שונים שחלים בו מקשים על עובדים להמשיך לעבוד שם. אלה יכולים להיות שינויים שנכפים עליכם או גורמים לכם להרעת תנאים משמעותית שהחוק מכיר בהם כאילוץ שמחייב התפטרות, אם אפשר לנסח זאת כך. יש מקרים אחרים שבהם אתם נדחפים על לא עוול בכפכם וגם זה מחייב הגדרת מעמד של מתפטר בדין מפוטר, וגם כאן נשמרות הזכויות שלכם כמפוטרים. לא תמיד אפשר לדעת מתי זה קורה ויכול להיות שיהיו לכם גם אלטרנטיבות אחרות ולכן חשוב להתייעץ עם עורך דין לפני שעושים צעד כלשהו. הנחיית עורך דין ובדיקת התנאים שלכם בעבודה יעזרו לכם להחליט ולדעת בדיוק איפה אתם עומדים ומה מגיע לכם.

כשאתם נפגעים בעבודה יש מי שדואג לכם

תאונות עבודה מחייבות פיצוי והכרה לא רק מצד חברת הביטוח של המעסיק אלא גם מצד ביטוח לאומי. שם שמורות לכם זכויות של קצבת נכות או פיצויים או כל הטבה אחרת שמתאימה למצבכם החדש, אם הפציעה הפכה לנכות. כדי לקבל את הזכויות שלכם יש להגיש תביעת תאונת עבודה ביטוח לאומי, שאליה מצורפים כל המסמכים הנדרשים וכל ההוכחות שיש להוכיח כאשר תובעים נכות או כל הטבה אחרת מביטוח לאומי. במקרים כאלה יש דרך מסוימת שחייבים לעבור בה, לפעמים דרך ועדות רפואיות וקביעת נכות, אבל הזכויות שלכם נשמרות ותוכלו למצות אותן בטיפול מקצועי נכון. אריק שלו ושות' עורכי דין מייצגים כבר שנים רבות את הלקוחות שלהם מול ביטוח לאומי כדי להשיג להם את כל הזכויות שמגיעות להם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן