עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

תפקידיו של עורך דין מקרקעין

צוות האתר

תחום המקרקעין הוא תחום מורכב שההתנהלות בו צריכה להתבצע עפ"י תקנות וחוקים רבים. לא במקרה ישנו קובץ דינים שלם המוקדש כולו למקרקעין. עורך דין מקרקעין מטפל בכל הנושאים הקשורים לנושא ומקשר מול גורמים שונים כמו אנשים פרטיים, חברות, רשות מקרקעי ישראל, טאבו או רשויות מקומיות. אחד מתפקידיו המוכרים של עו"ד מקרקעין הוא ליווי לקניית דירה. אם אתם עומדים לקנות דירה בחיפה, חשוב לבחור עורך דין קניית דירה בחיפה בעל ניסיון בליווי עסקאות נדל"ן. לא רק הקונה צריך להיות מיוצג ע"י עורך דין מקרקעין אלא גם המוכר. נושא נוסף בו יטפל עורך הדין הוא כל הקשור לליקויי בניה. היום גם בדירות חדשות הנרכשות מקבלן מתגלים לא מעט ליקויים. נושא נוסף הוא התחדשות עירונית: ייצוג דיירים או יזם בפרויקטים של תמ"א 38 או פינוי בינוי.

איך לבחור עורך דין שילווה אתכם בקניית הדירה?

כאמור, קניית דירה צריכה להיות מלווה ע"י עורך דין המתמחה בכך. אם אתם מחפשים עורך דין קניית דירה בחיפה קחו בחשבון שהוא ילווה אתכם לאורך כל התהליך, החל מבדיקות ראשונות ועד הרגע בו תהפכו לבעלי הדירה ואף אם מתעוררות בעיות משפטיות בהמשך. לכן, חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון רב אשר ליווה קונים בעסקאות נדל"ן שונות בהצלחה. כדאי לבחור עורך דין בעל שם אשר מוכר באזור וגם תוכלו לקבל עליו המלצות. חשוב להתרשם ממנו באופן אישי, מהמקצועיות והרצינות שלו ומיכולתו לנהל מו"מ שללא ספק יידרש לגבי תנאים כאלה ואחרים בחוזה. חשוב שיהיה אסרטיבי ונחוש אך יעשה זאת באופן רגוע ולא לוחמני.

כמה טיפים לקניית דירה להשקעה בפרוייקט התחדשות עירונית

פרויקטים של התחדשות עירונית, בין אם תמ"א 38 או פינוי בינוי הם הזדמנות טובה למשקיעים. משקיעים רבים רוצים לנצל את ההזדמנות ולקנות דירה במחיר נוח יחסית שתעבור השבחה משמעותית ותעלה את הערך שלה. עם זאת, חשוב לשים לב לדברים שונים לפני שקופצים על העניין. ראשית, אם הפרויקט הוא בחיפה וסביבתה, חפשו עורך דין קניית דירה בחיפה המתמחה בקניות דירה להשקעה בפרויקטים אלה ויודע היטב למה לשים לב. כדאי לוודא שאתם קונים את הדירה בעיתוי המתאים, שמספר חתימות הדיירים לאישור הפרויקט מאפשר יציאה לדרך או לפחות קרוב לכך.  חשוב גם לבדוק את המקום בו עומדים הדברים מול הרשות המקומית: האם התוכניות כבר מאושרות או יאושרו בקרוב. כדאי לשים לב גם למחיר הקניה ולוודא שהוא לא כולל כבר את ההשבחה באופן מלא בתוכו.

עו"ד חגי אורגד הוא עו"ד ונוטריון המומחה בין היתר במקרקעין ומלווה עסקאות קניה בהצלחה, כולל עסקאות מורכבות. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן