עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

רישום פלילי: האם התיעוד נמחק ומתי?

צוות האתר

לעיתים דברים פחות חיוביים שאדם עשה רודפים אותו למשך שנים. כך למשל אם הוגש נגדו בעבר כתב אישום. חשוב לדעת שרישום פלילי אינו נשאר לנצח ויש מה לעשות. רישום פלילי כולל תיעוד לגבי כל תיק שהוגש בו כתב אישום (גם אם היה זיכוי). ביטול תיק פלילי בעבירות מסוג עוון (עד 3 שנות מאסר) נעשה אוטומטית כאשר ישנה התיישנות על העבירה (לרוב אחרי 7 שנים). בעבירות מסוג פשע, גם לאחר התיישנות העבירה הרישום נשמר, אלא אם מגישים בקשה  בעזרת עורך דין פלילי למחיקתו, כשיש צורך לשכנע שבעל התיק שינה את דרכו. כאשר מעוניינים למחוק רישום פלילי לפני שהדבר עבר התיישנות, יש להגיש בקשה לחנינה מהנשיא.

הלבנת הון- לא רק בכספים שהושגו במרמה

הלבנת הון נחשבה במשך שנים כעבירה הקשורה לכספים ורכוש שהושגו במרמה, שלמעשה מדובר בעבירה שנעשתה כדי לטשטש את עקבותיה של עבירה אחרת. אמנם בחלק מהמקרים זו אכן המטרה, אך עורך דין הלבנת הון מטפל בלא מעט מקרים בהם אדם חשוד בהלבנת הון של כספים שהושגו בצורה לגיטימית, חשד לכך שהוא מנסה לעשות זאת רק כדי לחמוק מתשלום מס על כסף שהרוויח. הלבנת הון נחשבת לעבירה חמורה גם כאשר אותם כספים הושגו בצורה לגיטימית. מבחינת המדינה הניסיון להלבין כספים, למשל באמצעות רכישות שלא יחייבו במס או העברת הכספים לחו"ל, הוא עבירה חמורה מספיק. לכן, עורך הדין המייצג חשוד בעבירה זו צריך להיות בעל ניסיון רב בתחום וידע נרחב בחוקים הנוגעים לנושא.

חשודים בהעלמת מיסים? בחרו בעורך הדין הנכון

לא רק הלבנת הון נחשבת עבירת צווארון לבן חמורה. ישנן עבירות רבות אחרות שהמדינה מתייחסת אליהן בחומרה ומוגדרות כעבירות מס. אין ספק שמס הכנסה הוא נטל כבד על אזרחי המדינה, שניכוי חלק לא קטן מהרווח לצורך מס הוא מתסכל, במיוחד כשמדובר על סכומים גדולים, אך עם זאת תשלום מס הכנסה הוא חובתו של כל אזרח. כך גם תשלום מיסים אחרים כמו מס רכוש, שהוא משמעותי במיוחד בנכס שני ומעלה, מע"מ ועוד. עורך דין פלילי שהוא עו"ד מיסים מייצג לקוחות החשודים או נאשמים בהעלמות מס בדרכים שונות, בין אם באמצעות אי דיווח על עסקאות, ביצוע עסקאות במזומן, מציאת דרכים לא לשלם מס רכוש ועוד. עורך דין המכיר את החוקים בנושא לפרטי פרטים יצליח בחלק גדול מהמקרים למצוא את הסדקים המטילים ספק בעבירה או לפחות בחלק מסעיפי האישום.

עו"ד רונן בנדל הוא עו"ד פלילי בעל ניסיון רב. הוא מייצג את לקוחותיו ומלווה אותם בהצלחה גם במקרים סבוכים. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן