עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

להיערך לקבלת המגיע לכם  מחברות ביטוח- כך תעשו את זה

צוות האתר

למעשה, הכותרת הנכונה יותר היתה איך להיערך לכך שלא תקבלו את המגיע לכם מחברות הביטוח כי לצערנו זה המצב. לרובנו ישנן פוליסות ביטוח, בין אם ביטוחי בריאות, חיים, ביטוח על רכוש יקר כמו רכב ודירה. הכל נעשה במטרה לקבל פיצוי ללא הערמת קשיים לאחר נזק שנגרם לנו. כאמור, דברים אינם כך. חברות הביטוח עושות כל שביכולתן כדי להתנער מתשלום פיצויים ואם הן כבר משלמות, הן מנסות להפחית בתשלומים ככל יכולתן. לכן, כבר הגשת התביעה צריכה להתבצע בעזרת עורכי דין לתביעות נגד חברות ביטוח המתמחים גם בהגשת התביעה הראשונית לקבלת פיצויים באופן מקצועי וגם ייצגו אתכם בתביעה נגד החברה אם תסרב לשלם את הפיצוי במלואו כפי שמגיע לכם.

מהן הסיבות להערמת קשיים מצד חברות הביטוח?

ברגע האמת כאשר מגיע הזמן לפצות לקוח אשר שילם מדי חודש לחברה במסגרת הפוליסה שיש לו, חברות ביטוח מוצאות סיבות רבות המצדיקות לכאורה את סירובן לשלם. הסיבות יכולות להיות הגשת תביעה מאוחר מדי לאחר התיישנותה, מילוי בזמנו של תצהיר בריאות באופן לא מלא כך שהבעיה הבריאותית שצצה ובגללה פנה המבוטח לחברה אינה נכללת בביטוח, אי צירוף כל המסמכים הנדרשים המעידים על כך שללקוח מגיע פיצוי בכלל או את מלוא הפיצוי אותו הוא דורש. עורכי דין לתביעות נגד חברות ביטוח יחסכו לכם הרבה מן העימותים עם חברת הביטוח בכך שידאגו קודם כל לכך שהתביעה תוגש כשהיא מנוסחת באופן מקצועי ובצירוף כל המסמכים הנדרשים. כבר מהלך זה יחסוך עיכובים מיותרים. אם עדיין ישנה התעקשות מצמד חברת הביטוח, עורך הדין ייצג אתכם מולה.

איך לבחור עורך דין בנושא הביטוח?

כאשר  אתם מחפשים עורכי דין לתביעות נגד  חברות ביטוח בחרו עורכי דין אשר מתמחים בתחום הנזיקין, במיוחד בסוג נזקים שנגרם לכם, בין אם זהו נזק לרכוש או לגוף, וגם בסוג המקרה בעקבותיו נגרם הנזק: תאונת דרכים, מחלה בנזקי גוף או נזקי טבע כמו שיטפון במקרה של נזק משמעותי לדירה. בחרו עורך דין שזהו תחום ההתמחות המרכזי שלו, שהוא ליווה בהצלחה לקוחות רבים במצבים הדומים לשלכם, לקוחות אשר ההתמודדות מול חברת הביטוח נראתה להם בלתי אפשרית אך עורך הדין הוביל את העניינים עד לקבלת פיצוי מתאים. מלבד הפן המקצועי בחרו עורך דין שישרה ביטחון ותחושה נוחה.

משרד עו"ד קלינגהופר ביטון ושות' מתמחה בין היתר בתביעות נגד חברות ביטוח בעקבות מקרים שונים כמו תאונות, מחלות או נזקים כבדים לרכוש. המשרד מלווה את הלקוח עד הצלחה מלאה וקבלת המגיע לו. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן