עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

כיצד לתבוע ולקבל את כל מה שמגיע לכם?

צוות האתר

תביעות נגד גופים חזקים כמו בנקים וחברות ביטוח הן תביעות שרבים חוששים מהן משום שזה נראה כמו תביעה אבודה מראש, ולכן יש הרבה סיבות להיעזר רק באנשי מקצוע שמטפלים בכך. עורכי דין שמתמצאים בכל הסעיפים בחוק ומכירים את המערכת מבפנים יכולים לנהל תביעות כאלה בצורה טובה עם תוצאות חיוביות לטובתכם, כאשר נותנים להם לנהל את התיקים החשובים האלה בצורה מקצועית. רצוי לא לגשת כלל להליכים כאלה לבד, במיוחד כאשר מגישים תביעות נזיקין שמערבות חברות ביטוח, משום שההליכים עלולים להסתבך במשפט שבו ינסו להוכיח שאתם אשמים בנזק ובכך גם תגרמו לעצמכם נזק נוסף על ההפסד. עורך דין נזיקין בצפון שמנהל את התיק שלכם נגד גופים חזקים כאלה יודע בדיוק מה לעשות, כיצד לנצל היטב את הידע שלו כך שלא יתפסו אתכם לא מוכנים במשפט או במשא ומתן וכיצד להוכיח שהם חייבים לכם ולא להפך. זאת מלאכה שמומחים יכולים לעשות וזה בדיוק מה שעושה למען לקוחותיו עו"ד רועי זאבי, בהצלחה רבה.

תביעה נגד הבנקים והסיכוי לנצח

כאשר מגישים תביעות נגד בנקים זה מחייב איש מקצוע שמבין היטב את המערכת וכיצד היא מנסה להסתיר מכם מידע או לפעול לטובתה בלבד. זה לא חייב להסתיים בהפסד גם כאשר זה נראה קרב אבוד מראש נגד ענקים, אם בוחרים עורך דין בנקים מנוסה שמבין בכך ויודע בדיוק מה לעשות. החשוב מכל הוא לא להתייאש ולהתאזר בסבלנות, כדי שכל מה שצריך לעשות ייעשה בזמן ובמקום וכדי לסייע לעורך הדין שלכם לזכות כשהוא מייצג אתכם ואת האינטרסים שלכם מול הבנק או חברת הביטוח. לא מומלץ לנסות להגיע להסדר לבד משום שאם יהיו מוכנים לשלם לכם סכום מסוים זה ככל הנראה רק חלק מהסכום האמיתי והגדול יותר שחייבים לשלם לכם. כך שרק עורך דין מנוסה יוכל להביא לכך שישלמו לכם את כולו.

להגיע להסדרים מכבדים

גם במקרים שבהם יש לכם חובות מול בנקים או גופים אחרים יש לכם סיכוי להשיג הסדר שעובד לטובתכם באמצעות עורך הדין המתאים לכך. זה מחייב שיתוף פעולה מלא שלכם והרבה סבלנות, ובסופו של דבר כל הסדר תשלום חובות יעבוד לטובתכם כך שתוכלו להמשיך לעבוד ולהתפרנס וגם להחזיר חובות. זהו המצב האידיאלי שרצוי להגיע אליו וזה אפשרי בזכות עורך דין טוב באמת. עו"ד רועי זאבי מביא את כל ניסיונו והידע המשפטי שלו לטובת הלקוחות שלו מהרגע הראשון ועד קבלת התוצאה הטובה ביותר בשבילם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן