עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

אנשי המקצוע שעומדים לצדכם בזמן פירוק חברה

צוות האתר
פיצוי קבלן על איחור במסירת דירה

לא קל לפרק מפעל חיים ולכן לא פשוט לפרק חברה שהייתה אמורה להיות הגשמת החלום שלכם. אבל כאשר זה קורה מרצון רצוי לא לעגל פינות ולהשלים את כל החובות על פי חוק כדי לא לצבור חובות לרשויות ולגופים. המקרה הנעים פחות, אבל לא נורא בכלל – אם עושים זאת על ידי מומחים לחדלות פירעון ושיקום כלכלי, הוא פירוק חברה על ידי בית משפט, ואז ההליכים מסתבכים והופכים להיות מורכבים יותר. לשם כך שנדרשים עורכי דין שעומדים לצדכם ומייצגים גם אתכם. יש כמה סיבות שבגללן מפרקים חברה. לרוב זה נובע מחדלות פירעון או חובות של חברה, או על פי החלטת בית משפט. על פי החלטת בית משפט קורה אם החברה לא החלה לפעול למעשה בתום שנה מיום הקמתה או שלא הצדיקה את קיומה ובית המשפט חושב שמוצדק לפרקה, או שהיא הפסיקה את הפעילות העסקית שלה מעצמה. במקרים אחרים וקשים יותר מדובר בפירוק חברה בגלל חדלות פירעון, ובמקרה כזה נמשך שובל של נושים והתחייבויות שהיא לא עומדת בהן וגורמים לפירוקה. משרד לוי גלבוע מייצג ומלווה חברות שונות גם במהלך הפירוק שלהן וגם כאשר צריך לוודא שכל ההליכים לפירוקה מתנהלים כחוק, בניהול משרד עורכי הדין.

חדלות פירעון והשלכותיה

חדלות פירעון של חברה היא מצב שבו החברה לא יכולה עוד לעמוד בהתחייבויות שלה, חובותיה גדולים מנכסיה ומיכולתה להכניס כספים או לגייס כספים, או לעמוד בהתחייבויותיה כלפי נושים. נושי החברה יכולים גם לדרוש הליך כזה בעצמם מבית המשפט. החברה רשאית לבקש הליך חדלות פירעון שבסופו אפשר גם לקבוע פירוק חברה חדלת פירעון, או לראות האם יש סיכוי לשיקום החברה משום שיש לה סיבות לכך. אם החברה לא נוהלה היטב ויש קונים לחברה שרוצים לשקמה ולנצל את נכסיה והקניין הרוחני שלה זאת הזדמנות מעולה לעשות זאת במהלך הפירוק. במקרה כזה יש לנהל משא ומתן ולבדוק את כל ההיבטים המשפטיים הכרוכים בכל כדי לראות מה אפשר להעביר בחוזה מסודר ואילו חובות אפשר לכסות ועל ידי מי.

פירוק חברות מורכב

פירוק חברות אינו דבר של מה בכך ויש גם צדדים נוספים לכל מהלך כזה. יכול בהחלט להיות מצב שבו עובדים שלא שולם שכרם תקופה ארוכה יכולים לתבוע זאת ויכול להיות שהחברה תבקש זאת בעצמה. ההליכים המשפטיים הממושכים של חברה כזאת מחייבים אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים שיכולים ללוות את המהלך ולייצג מי מהצדדים ואת החברה עצמה. במקרה כזה, יש יתרון למשרד עורכי דין מנוסה שכבר עסק בכך רבות והוא יכול לעשות זאת בצורה היעילה והטובה ביותר. משרד לוי גלבוע עוסק בהקמה ובפירוק חברות כבר שנים רבות ומייצג חברות רבות וידועות בתחומן כדי לייעץ להן ולטפל בענייניהן המשפטיים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן