עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

איך לפתור סכסוכים מחוץ לבית המשפט?

צוות האתר

יש תחומים שבהם משפט הוא הפתרון היחיד ויש תחומים שבהם מפשט דווקא רצוי פחות כי ההשלכות קשות ביותר לזמן ממושך. בתחום המשפחתי ברור לכל הנוגעים בדבר שלא תמיד ייקוב הדין את ההר ולכן, ככל שאפשר להימנע ממשפטים כך גם ייטב למשפחה. לכן, לפעמים עדיף לבחור גישור משפחתי על פני הליכים אחרים, אם זה אכן לטובת כל הצדדים. אולם גם שם יש לדעת כיצד לנהל את הגישור מבלי שאחד הצדדים ירגיש שהוא מקופח ואינו מקבל אוזן קשבת להשמיע את טענותיו. גם גישור הוא אומנות ניהול תיק כך שכולם מקבלים את הזמן הראוי ואת תשומת הלב לשטוח את טענותיהם ולהציג את דרישותיהם. אם אפשר להגיע להסכמות ולגישור על פני הפערים בשלב זה של הידברות בונה ומודרכת זה עדיף, אבל לפעמים גם אז הגישור נכשל מסיבות שונות וצריך להגיע לשפט. משפט בתחום המשפחתי דורש ייצוג נחוש ואסרטיבי ולפעמים יצירתי מספיק כדי להשיג ללקוחות כל מה שקיוו לו כשיצאו לדרך זאת. משרד עורך-דין רון מיור מייצג את הלקוחות שלו בנחישות וביצירתיות כדי להשיג להם את התוצאות הטובות ביותר שאפשר.

טיפול בצוואות ובירושות

כל אדם הוא בעל רכוש במידה זו או אחרת והוא צריך לדאוג לכך שבבוא היום הוא יחולק בהתאם לרצונו המדויק. במקרים שבהם יש צוואות אפשר לקבל צו קיום צוואה ואם אין מערערים עליה כל החלוקה ברורה ומובנת ליורשים. במקרים שבהם אין צוואה יש חוק ירושה והוא זה שקובע את חלוקת העיזבון על פי חוק. זה מה שמפתיע ישראלים רבים שאינם מכירים את חוק הירושה ולא מבינים שמה שהם מדברים עליו במשפחה כירושה הוגנת ומקובלת הוא גם מה שבית המשפט מאשר בחלוקת עיזבון. בגלל זה בדיוק רצוי להיעזר בשירותי עו"ד לענייני ירושות שמטפל בעריכת צוואה או בהגשת בקשה לצו ירושה או הגשת ערעור על צווים אחרים.

טיפול בענייני משפחה

עורך דין לענייני משפחה מטפל בנושאים הרגישים ביותר שלכם ולכן נדרשת הבנה עמוקה בחוק לצד גישה שתעזור לכם להגיע למה שרציתם בצורה אמפתית ומכילה. הרגישות והדיסקרטיות מתחייבות בטיפול בכל עניין משפחתי כזה ולכן עורך הדין שלכם ילווה אתכם בתיק זה בייעוץ משפטי מקצועי וייתן לכם גם את התחושה שיש לכם עם מי לדבר וממי לקבל עצה משפטית שתסייע לכם בנושאים הכי רגישים בחיים. משרד עורך-דין רון מיור גאה ללוות לקוחות בכל רגע בחייהם שבו נחוצה להם עזרה משפטית יחד עם כל ההבנה והאמפתיה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן