עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

איך לנהוג כאשר אתם נתקלים בבעיות עם הקבלן?

צוות האתר

קניית דירה חדשה היא ללא ספק מרגשת ועסקה גדולה מאוד שיש בה הרבה פרטים שאינכם יכולים להבין לבד, ולכן נדרשת עזרה של עורך דין כאשר אתם חותמים על חוזה מכר כזה. אולם מה קורה כאשר למרות החוזה שבדקתם שוב ושוב קיבלתם דירה שיש בה ליקויים שונים שאינם מאפשרים לכם ליהנות מהנכס ששילמתם עליו כל כך הרבה? במקרה שבו אתם מקבלים נכס שיש בו ליקויי בנייה אתם יכולים לפנות למחלקה המתאימה בחברת הבנייה ולדרוש תיקונים על חשבונם. במקרים שבהם מתחיל משא ומתן והחברה מתנערת מאחריותה, אין מנוס מפנייה לעזרת עורך דין ליקויי בניה מומלץ. במקרים כאלה אתם יכולים לקבל את הייצוג הטוב ביותר בעניינכם הודות למקצועיות ולניסיון שלו, לכישורי המיקוח והמשא ומתן ובעיקר לידע שלו בכל נבכי החוק שמאפשר לכם לתבוע. משרד עורכי הדין כאמל אחמד מייצג לקוחות כאלה כבר שנים רבות לשביעות רצונם ועם שיעור ניכר של הצלחות.

ליקויי בנייה ומה שצריך לדעת עליהם

ליקויי בנייה קיימים בכל מדינה ובכל מקום וישראל אינה שונה במובן הזה. לכן, יש להבין קודם מה הם ואיך בית המשפט מקבל אותם ורואה בהם חריגה מהתקנות. יש סוגים שונים של ליקויים והצעות תיקון מגוונות שיכולות לענות על הצרכים שלכם. לכן, תביעת קבלן על ליקויי בניה לא תמיד צריכה להסתיים במשפט או בעגמת נפש כי הקבלן מתעלם מכם. יש לא מעט אנשים שיכולים להיעזר באחת הדרכים השונות לקבל פיצוי על ליקויים שונים גם מבלי להגיע למשפט. אם כי אין ספק שכאשר מסרבים לעשות כל מה שנדרש לתיקון הליקויים, או שהם משמעותיים מאוד וגורמים לכם לפגיעה באיכות חיים או מסכנים אתכם, יש סיכוי גדול לנצח בבית המשפט.

לבנות מחדש במקום הישן

מסלולים שונים של תמא 38 מציעים לדיירי בניינים שונים לחדש את הבניין שלהם ואחד מהם מוכר במסלול פינוי בינוי. המשמעות היא פינוי כל הבניין ובנייתי מחדש אם לקבלן ישתלם לעשות זאת משום שהוא מקבל אחוזים ניכרים של הבניין כדי להרוויח מכך במכירת הדירות החדשות. יש גרסאות שונות של האפשרויות ולכן מומלץ לשבת עם עו"ד פינוי בינוי כדי לטפל בכל מה שקשור בהסכם ביניכם על מנת לקבל בדיוק מה שמובטח לכם. זה לא קורה תמיד ולכן כל מילה בחוזה משמעותית לתמורה שתקבלו בהמשך. משרד עורכי הדין כאמל אחמד עוסק בייצוג דיירים בפרויקטים רבים של פינוי ובינוי ומציע לכם את הניסיון והידע שלו להצלחתכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן