עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

איך לוודא שתקבלו את הדרכון הזר שאתם מצפים לו?

צוות האתר

הקלות שבה אנחנו יכולים לעשות פעולות בירוקרטיות בדיגיטל עדיין לא מבטלת את העובדה שבמקרים רבים נדרשים מסמכים פיזיים מקוריים או נאמנים למקור בשלל תהליכים בישראל ובעולם. כדי לוודא שהמסמכים נאמנים למקור או מקוריים ומאומתים יש לקבל אישור מנוטריון על המסמך כנאמן למקור ובמקרה הצורך גם תרגום נוטריוני ולאמת בחתימת אפוסטיל. זה הנוהל שמחייבת אמנת האג בין מדינות שונות וככל שיש יותר ישראלים שמנהלים הליכים כאלה במדינות זרות גובר הביקוש למסמכים מאומתים נאמנים למקור שעברו תרגום נוטריוני לאנגלית על ידי מומחים. בכל מקרה כזה יש חובה לוודא שמדובר באותו אדם שהמסמכים שייכים לו וגם זה הליך אימות שנעשה על ידי הנוטריון מבלי לזלזל בכך משום שזוהי חובתו על פי חוק והרשויות בישראל ובעולם סומכות עליו. לכן, תפקיד זה דורש מהימנות ומקצועיות מצדו וזה בדיוק מה שאפשר לומר על שירותיו של עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן, שמטפל בענייני לקוחותיו בתחום זה שנים רבות.

חוזים ומסמכים רשמיים

בכל הקשור למסמכים רשמיים כמו חוזים ותעודות המומחיות של עורך הדין מחייבת ולכן לקוחותיו יודעים שהוא יכול לספק להם שירותי תרגום לשפות זרות מבלי לפגוע באיכות המקור ולהיות העתק מדויק שלו. האמינות הזאת מחייבת גם במקרים של עריכת חוזים לגופים ואנשים בעניינים שונים, כך שאם אתם פונים לעזרתו אתם יכולים להיות בטוחים שזה טיב השירות המקצועי שתקבלו. לא כל עורך דין יכול לספק לכם את אותה איכות של עבודת תרגום ואימות מסמכים ולא כל מי שעוסק בחוזים מחזיק באותה רמת ידע ומומחיות של היכרות עם האותיות הקטנות וכל מה שנדרש. כשאתם זקוקים לחוזה אתם מבקשים מעורך הדין שלכם לבדוק גם את כל האפשרויות למלכודות חוזיות שעלולות לכבול אתכם בניגוד לכוונות המקוריות שלכם בחתימת החוזה, ולכן הניסיון הרב וטביעת העין שלו חשובים כאן מאוד.

ייצוג גם בענייני משפחה

ענייני משפחה רבים נוטים להיות מטופלים היום בערכאות שונות ולכן גם פה עורך הדין שלכם הוא זה שמוסמך על ידכם לטפל בהם. במקרים כאלה, האמון הרב שאתם רוחשים לעורך הדין שלכם הוא גורם חיוני בשיתוף הפעולה שלכם אתו ובהאצלת הסמכות לעזור לו לטפל בכם ובבני משפחתכם בנושאים כמו ייפוי כוח מתמשך, טיפול בחסויים כאפוטרופוס, ענייני ירושה וצוואות והסכמים משפחתיים שונים שמחייבים דיסקרטיות, רגישות וידע משפטי רב. בכל הנושאים האלה עו"ד ונוטריון דוד דרוטמן מסייע ללקוחותיו במסירות כבר שנים רבות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן