עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

מעורבים בעסקת נדל״ן? אל תעבדו ללא סיוע משפטי

צוות האתר

עסקאות נדל״ן הן מאפיקי ההשקעה הפופולריים והרווחיים ביותר בשנים האחרונות, כיוון שדיור הוא מצרך שתמיד זקוקים לו. בין אם אתם קונים דירה למגורים, רכשתם בניין לשיפוץ או אפילו קרקע לבנייה, אתם נחשבים לבעלי נכס ותוכלו להניב תמורה כלשהי מההשקעה שלכם – מקום מגורים משלכם או תמורה כספית מההשקעה בנכס אותו אתם משכירים או מוכרים לאחרים. מפאת העלויות הגבוהות הכלולות בעסקאות מקרקעין, עבודה עם עו"ד נדלן – כלומר, עורך דין המומחה בדיני המקרקעין היא חשובה מאין כמותה. תפקידו של עורך הדין כולל בעיקר ניסוח, או מעבר על החוזה או ההסכם – חוזה מכר, הסכם קומבינציה, הסכם בנייה עצמית או כל סוג אחר של מסמך הקשור לעסקאות מקרקעין, ולוודא כי כל הפרטים שם נכונים ומדויקים מבחינה משפטית ושאין עלויות נסתרות או פרטים שהצדדים לא הסכימו עליהם לפני כן.

כובעיו הרבים של עורך דין מקרקעין

תפקיד נוסף של עורך הדין הוא לוודא כי הנכס אשר מועבר לידיים אחרות, בין אם מדובר בחלק בנכס או בנכס כולו, בקרקע או במבנה, נטולי שיעבודים ואכן רשומים בטאבו על שם האדם שמעביר את הנכס במסגרת ההסכם. כמו כן, עורכי דין במקרקעין יכולים גם לסייע בעת פרויקטים של התחדשות עירונית ולבצע ייצוג דיירים בתמ"א 38 או בפינוי בינוי. בעבודתם כעורכי דין מטעם הדיירים, תפקידם כולל ליווי מקיף ועזרה לדיירים לבחור נציג מטעמם ויזם המעוניין לבצע את הפרויקט. כמו כן, עורך הדין משמש כאיש קשר בין הדיירים – או הנציג שלהם – ובין הצד השני בפרויקט, בין אם מדובר ביזם, ברשויות השונות או בבעלי המקצוע. מעורבות של עורך דין בפרויקט של פינוי בינוי יכולה להטיב משמעותית את התנאים והתמורות שמקבלים הדיירים, להבטיח שהיזם אכן נצמד להבטחותיו, וכן, יכולה לתרום גם ליזם בשכנוע דיירים סרבנים.

סיוע משפטי מוביל ומהימן

לסיכום, עורכי דין העוסקים במקרקעין מסייעים רבות לכל סוגי המעורבים בתחום – חברות פרטיות, יזמים, ואפילו לקוחות פרטיים, ולהם תחומי עיסוק רבים. סיוע של עורך דין הוא משמעותי בתחומי הנדל״ן כיוון שהוא יכול לא רק לוודא שהעסקה מבוצעת כשורה, בכפוף לכל התנאים המשפטיים, אלא גם להבטיח שתקבלו את התמורה הטובה ביותר שניתן לקבל מהעסקה. זקוקים לעורך דין מנוסה ומקצועי שמומחה בדיני מקרקעין? משרד עורכי הדין שניידר – נימני ושות׳ נוסד בשנת 2007 ומאז, מעניק שירותים משפטיים מובילים במגוון תחומים. המשרד מתמחה בתחומי הנדל״ן השונים ומספק ממומחיותו ללקוחות בעסקאות מקרקעין שונות, כמו עסקאות רכישה ומכירה, רכישת דירות מקבלנים, עסקאות יזמות, הסכמי קומבינציה ובנייה עצמית ועוד. בנוסף, למשרד מוניטין רב בתחומי ההתחדשות העירונית כאשר הוא מלווה בעלי זכויות במגוון פרויקטים ברחבי הארץ, במטרה להקפיד שהם מקבלים את מלא הזכויות והתמורות להן הם זכאים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן