עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

הצדדים המעשיים של כל גירושין מחייבים גישור

צוות האתר

גירושין הם עסק כלכלי ולא רק רגשי, וכשחיים יחד שנים רבות יש היבטים רבים לכך שמפרקים את החבילה. אם רגשות הם עניין אישי שלכל אחד יש את הקצב שלו להפנים ולהטמיע את ההבנה שהסיפור נגמר והגיע הזמן להיפרד, הרי שרכוש הוא נושא יותר מוחשי שמונח מול העיניים והטיפול בו יותר קר ומעשי. את הנושאים האלה אפשר בדרך כלל לחלק ולסכם בצורה מסודרת בכל הסכם גישור גירושין, בשלב שבו מתיישבים ליישוב הסכסוך ולגישור ההכרחי על פי חוק. ואפשר גם לבוא מלכתחילה בגישה שיש לשני הצדדים אינטרס לוודא שהכל ייעשה כהלכה וללא קצוות כדי שכל אחד יקבל מה שמגיע לו בחלוקה ובפרידה. זוגות שאינם נפרדים בטוב יצטרכו לעבור שלבים נוספים של גילוי נכסים וכספים כדי לתת אמון אחד בשני ולהגיע להסדר בין אם במשפט גירושין קשה ובין אם יסכימו להתפשר ולהגיע להסדר מוסדר. עו"ד שני לוי רוזנבלום מטפלת בכל גירושין כאלה בצורה הטובה ביותר ללקוחותיה כדי להגן על זכויותיהם הרכושיות והפיננסיות בכל מקרה.

רכוש וכספים מחלקים בהסדר

זוגות שצברו כספים רבים וזכויות ברכוש ובנכסים יודעים שיש צורך בחלוקה הוגנת גם לפי הסכמות שנעשו ביניהם וגם לפי מה שהחוק קובע, כמו זכויות פנסיוניות והטבות דומות. בדרך כלל אפשר לנסח הסכמות כאלה משום שמדובר במספרים. העניינים מסתבכים רק כאשר יש צדדים שנאחזים רגשית בהיבטים החומריים ובכך גם מקשים להגיע להבנות ולהסכמות. את השלב הזה רצוי לעבור בצורה חלקה ונקייה ככל האפשר, אם העניינים מתנהלים כשורה ביניכם בהיבט זה. לזה דואג הסדר איזון משאבים שנעשה בין בני הזוג ועורכי הדין שלהם שעוברים על כל רשימת הנכסים והחשבונות על מנת לבדוק מה שייך למי וכיצד לחלק אותם גם לפי הסכמות ואם יש – הסכם ממון שנחתם ביניהם. הסכמות כאלה יכולות לחסוך הרבה מאוד ויכוחים ולהקל על הצדדים להתגרש.

להתגרש תוך כדי הבנה הדדית

קשה להתגבר על רגשות קשים ומטענים רגשיים שנותרים עכורים גם לאחר הגירושין אם לא משלימים עם המצב ולא מחליטים להתמודד ולהתגבר. לא פעם זוגות נאחזים במשאבים הכלכליים כקש כדי לא להודות שהגירושין הם עובדה מוגמרת. זאת הסיבה שבגלל רבים מתקשים להגיע להסכמות בנושאים כלכליים, כאילו המשאבים החומריים הם הקשר האמיתי ביניהם. כאשר מסבירים ללקוחות את המציאות שמדובר בכספים ורכוש שיש להם זכויות בהם אבל שחייבים להגיע להסכמות כדי להמשיך הלאה, אפשר גם להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות בכל הליך גירושין. עו"ד שני לוי רוזנבלום מגינה על זכויות לקוחותיה בדרך להשגת הגט המיוחל במהירות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן