עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה

ביטול כתב אישום-איך אפשר להגיע לכך?

צוות האתר

כאשר אדם חשוד בביצוע עבירה הוא עובר תהליך חקירה. ככל שהחשוד יתייעץ מוקדם יותר עם עורך דין, כך גדל הסיכוי שכבר בשלב החקירה תתקבל החלטה על סגירת התיק. עם זאת, גם אם יש התקדמות לעבר הגשת כתב אישום, הדבר עדיין אינו סופי. עורך דין פלילי בחדרה ובכלל שהוא בעל ניסיון רב יוכל לנסות ולהביא לביטול כתב האישום. יש מספר מצבים בהם הדבר יתכן. אחד מהם הוא שלחשוד לא נעשה שימוע לפני כתב אישום כפי שמורה החוק בעבירות מסוג פשע. דרך נוספת היא הגעה להסדר מותנה (בעבירות קלות יותר מסוג עוון) במקום קיום משפט. עילות נוספות הן למשל הגנה מן הצדק, כאשר היה בהליך חוסר צדק כלשהו.

עורך דין פלילי: מתחילת ההליך ועד סיומו

תפקידו המוכר ביותר של עורך דין פלילי לרוב הציבור הוא ייצוג נאשמים בבית המשפט. אמנם ליטיגציה היא מתפקידיו המרכזיים של עורך דין פלילי, אך לגמרי לא היחיד. מומלץ לחשוד למצוא עורך דין פלילי נהריה ובכלל שיבדוק את נסיבות המקרה וינחה אותו איך לנהוג בחקירה. אם המשטרה רוצה להאריך את מעצר החשוד לאורך החקירה, עורך הדין יעלה טיעונים מדוע הדבר אינו נחוץ או לפחות ניתן להסתפק במעצר בית. אם הוחלט על הגשת כתב אישום, בעבירות מסוג פשע ינחה עורך הדין את החשוד כיצד לנהוג בשימוע לפני כתב אישום המגיע לו. בעבירות קלות יותר ינסה לנהל מו"מ מול התביעה כדי להגיע להסדר מותנה. רק לאחר כל אלה, אם עדיין הוחלט על קיום משפט, ייצג עורך הדין את הנאשם.

איך לבחור עורך דין לייצוג חשוד בעבירת מין?

הטיפול בעבירות מין מבחינה משפטית הוא מורכב ומהווה אתגר לא קטן עבור עורך דין תקיפה מינית המייצג חשוד בעבירה זו. אם לעבירות שונות ישנם עדים שיכולים להעיד לטובת החשוד, עבירות מין רבות מתקיימות בחשאי כשהחשוד/ נאשם והקורבן נמצאים לבדם. הדבר ללא ספק יקשה על עורך הדין לשכנע את בית המשפט שהנאשם לא ביצע את העבירה  או ביצע עבירה חמורה פחות מזו המיוחסת לו. מעבר לכך, בשנים האחרונות חלה עליה רבה במודעות לגבי עבירות מין וישנה רגישות רבה של החברה וגם הרשויות לנושא. גם המשטרה ואפילו בבית המשפט הנטייה היא לקבל את דברי המתלוננת במלואם כשהנאשם צריך לעשות מאמץ רב כדי להוכיח את חפותו. לכן, בכל הנוגע לעבירות מין, חשוב לבחור עורך דין פלילי המתמחה ומתמקד בתחום זה.

משרד עורכי דין MBM מתמחה במשפט הפלילי לסוגיו. הוא מעניק שירות מקצועי ויחס אישי לכל לקוח ומסייע לו לצאת בהצלחה גם ממצבים מורכבים. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן